اخبار داغ

یادداشت؛

مسئولان بوشهر قدر حضور تیم شاهین در لیگ برتر بدانند

مسئولان بوشهر قدر حضور تیم شاهین در لیگ برتر بدانند
شاهین بوشهر یکی از دو تیم صعود کرده به لیگ برتر فصل آینده است تیمی با هواداران بسیار اما باشگاهی بدون امکانات و زیرساخت‌های مناسب برای حضور و بقا در لیگ برتر هواداران عاشق تنها فاکتور لازم نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، ورزشگاه قوامین شهرک اکباتان تهران در روز که بعد از سالها انبوهی جمعیت را در خود جای داده بود میزبان بیش از ۱۵۰۰ تماشاگر بوشهری بود تا  بوشهری ها برای سومین بار موفق به صعود به لیگ برتر شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ دسته یک، دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر سیرجان جواز حضور در لیگ برتر را به دست آوردند.

,

شاهین شهرداری در موقعیتی بسیار حساس قرار گرفته بود. شاگردان عبدالله ویسی امروز آخرین بازی فصل خود را برگزار می کردند و در هفته آینده تماشاگر جدال رقبا  هستند. به همین دلیل بوشهری ها می خواستند خیال خود را در بازی امروز راحت کنند. آنها خطر جدی گل ریحان رده سومی را به شدت حس می کردند و اگر نمی توانستند سرخپوشان را شکست دهند، گل ریحان در صورت کسب هر 6 امتیاز از این دو هفته، جواز حضور در لیگ برتر را به دست می آورد.

,

در این بازی که با حضور هواداران پرشور بوشهری در تهران همراه بود، تیم عبدالله ویسی موفق شد با تک گل محمد محبی در نیمه دوم، حریف خود را شکست دهد و با 54 امتیاز جایگاه خود را در رتبه دوم جدول مستحکم کند. با توجه به شکست گل ریحان البرز و آلومینیوم اراک، حتی با وجود یک بازی کمتر، این دو تیم شانسی برای رسیدن به شاهین شهرداری ندارند و نماینده بوشهر هم به همراه گل گهر راهی لیگ برتر شد.

,

شاهین بوشهر نیازمند پول و امکانات/ مسئولان استان بوشهر قدر حضور شاهین در لیگ برتر را بدانند

, شاهین بوشهر نیازمند پول و امکانات/ مسئولان استان بوشهر قدر حضور شاهین در لیگ برتر را بدانند,

رقابت‌های لیگ دسته اول یک هفته مانده به پایان مسابقات تیم‌های صعوده کرده خود را شناخت، گل‌گهرسیرجان به عنوان قهرمان و شاهین شهرداری بوشهر به عنوان نایب قهرمان این فصل لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کردند، گل‌گهرسیرجان باشگاهی با امکانات و شرایط مالی مناسب است.

,

تیمی که با برنامه‌ سه ‌سال و هدفمند کار کرد و به لیگ برتر رسید، وینگو بگوویچ هموطن برانکو سرانجام به لیگ برتر رسید و اگر وینگو در این تیم بماند فصل آینده او مجبور می‌شود با دوست قدیمی خود رقابت کند. گل‌گهر سیرجان به اندازه خودش هوادار هم دارد. قطعا مدیران این باشگاه برای حضوری قدرتمند‌ در لیگ برتر برنامه‌ریزی دقیق‌تری خواهند داشت.

,

شهرستان سیرجان بدون اغراق و تعارف موفق‌ترین شهر ایران در فصل گذشته است، تیم گل‌گهر سیرجان به لیگ برتر صعود کرد و تیم آرمان گهر سیرجان هم از رقابت‌های لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول صعود کرد! شهرستانی که شاید کمتر از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد اما شهری با امکانات و صنعتی است.

,

هرچند شاید ورزشگاه گل‌گهرسیرجان هم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر نقص‌هایی داشته باشد و تیم سیرجانی مجبور شود در کرمان میزبان حریفان خود در لیگ برتر شود! با این حال گل‌گهر دغدغه‌ای برای حضور در سطح اول فوتبال باشگاهی ایران ندارد اما قصه شاهین شهرداری بوشهر فرق می‌کند.

,

شاهین شهرداری بوشهر نامی آشنا برای تمامی فوتبالدوستان ایرانی است، شاهین بوشهر در گذشته با وجود داشتن هواداران بی‌شمار و عاشق در نهایت به دلیل نداشتن پول و امکانات سقوط کرد و اکنون این تیم با نام شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر برگشته است!

,

دو نام مشابه برای یک باشگاه! اتفاقی که در گذشته در فوتبال ایران رخ داد و فیفا هم رقم قابل توجهی فدراسیون را جریمه کرد، اگر بر فرض این مرتبه فیفا کاری به کار شاهین شهرداری بوشهر نداشته باشد اما همه می‌دانند که این باشگاه پول و امکانات و زیرساخت‌های مناسب را برای حضور در لیگ برتر ندارد.

,

این تیم فقط هواداران عاشق دارد هوادارانی که با اسم شاهین بوشهر زندگی می‌کنند و از فوتبال لذت می‌برند اما برای حضور در لیگ برتر عشق کافی نیست! پول و زیر ساخت‌ها در فوتبال حرفه‌ای حرف اول را می‌زند. 

,

امیدواریم مسئولان استان بوشهر و خود این باشگاه بیش از گذشته قدر این حضور در لیگ برتر را بدانند زیرا به خوبی به یاد داریم که محمود فکری سرمربی شاهین بوشهر به خاطر مشکلات مالی در میانه رقابت های این فصل لیگ یک، از تیم شاهین بوشهر جدا شد و عبدالله ویسی جای او را گرفت.

,

اکنون ویسی هم بهتر از هر کسی دیگر می‌داند که بدون پول و امکانات در لیگ برتر کار سختی در فصل آینده خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه