اخبار داغ

مدرسه ای در شهرکرد مجهز به تجهیزات دندانپزشکی شد

مدرسه ای در شهرکرد مجهز به تجهیزات دندانپزشکی شد
معاون سلامت و تندرستی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مدارس شهرکرد به تجهیزات دندانپزشکی مجهز شد که در این مدرسه تیم داندانپزشکی مستقر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدایار قاسم پور معاون سلامت و تندرستی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛  بر ضرورت استفاده از ظرفیت یادگیری و انتقال اطلاعات از طریق دانش آموزان در دیگر سطوح جامعه تاکید نمود.

وی از دانش آموزان خواست با دادن تذکر به والدین برای داشتن تغذیه سالم و پرهیز از پرخوری ، به ترغیب والدین به انجام فعالیت بدنی و افزایش تحرک آنها نیز کمک کنند.

قاسم پور در ادامه از تجهیز یکی از مدارس شهرکرد به تجهیزات دندانپزشکی خبر داد و در ادامه از سرپرست و مسئولین این دانشگاه خواست همکاری لازم برای استقرار تیم دندانپزشکی در این مدرسه و کمک به انجام معاینات دهان و دندان دانش آموزان را داشته باشند.

وی با اشاره به حوادث اخیر مرتبط با وقوع سیل در برخی شهرهای کشور به نقش آموزش و اطلاع رسانی و آموزش دانش آموزان برای کاهش آسیب های وقایع طبیعی اشاره داشت.

قاسم پور با بیان اینکه در آموزش و پرورش های تلفیقی در دنیا ساعات محدودی به آموزش های تئوری اختصاص دارد و بخش عمده ای از آموزش ها عملی و تجربی به دانش آموزان منتقل می شود از مربیان دانش آموزان خواست از تاثیر آموزش های عملی و نقش ماندگار آن در تغییر رفتار و اصلاع شیوه های غلط زندگی دانش آموزان غافل نمانند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با دانش آموزان و حاضرین در این جشنواره سخن گفت و از سلامتی بعنوان بهترین نعمت الهی یاد کرد.
دکتر فرحناز قائد امینی ادامه داد: در کنار نعمت سلامتی است که انسان توان بهره مندی از سایر نعمت ها را پیدا می کند.

وی در ادامه از دانش آموزان خواست با توجه به نکات بهداشتی و پرهیز از رفتارهایی که سلامت آنها را تهدید می کند به سلامت خود و جامعه و داشتن نسلی پویا، با نشاط و سالم کمک نمایند.

قائد امینی اظهار داشت: دانش آموزان به مناسبت هفته سلامت با شرکت فعال در جشنواره غذای سالم و اجرای برنامه های متنوع از اجرای سرود تا انجام حرکات ورزشی و همکاری و دوستی و محبت به یکدیگر درس های بزرگ، ضرورت تغذیه سالم، داشتن تحرک و فعالیت بدنی کافی و همکاری و مشارکت در برنامه های جمعی را آموختیم.

گفتنی است، همزمان با دومین روز از هفته سلامت جشنواره غذای سالم و نواختن زنگ سلامت با حضور مسئولینی از اداره کل آموزش و پرورش ، بیمه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی بصورت نمادین در دبستان دخترانه الهام شهرکرد برگزار شد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه