اخبار داغ

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه:

دایک حفاظتی سپاه تکمیل و سیلاب سیستان مهار شد

دایک حفاظتی سپاه تکمیل و سیلاب سیستان مهار شد
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: کار ساخت دایک حفاظتی برای جلوگیری از سیلاب در منطقه نیاتک زابل به پایان رسیده و سیلاب سیستان مهار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد مارانی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با تاکید بر حضور فعال نیروهای سپاه و بسیج در مناطق سیل زده سیستان، گفت: از روز یکشنبه هفته جاری و پس از اینکه بخشی از سیل بند نیاتک به دلیل حجم سیلاب تخریب شد با تمام ظرفیت های موجود در منطقه حاضر شده و برای جلوگیری از بروز خسارت به روستاهای منطقه، کار بازسازی دایک آسیب دیده را آغاز کردیم.

وی افزود: طی این چهار روز به صورت 24 ساعته نیروهای سپاه و بسیج در مناطق سیل زده سیستان همزمان با تعمیر نقاط آسیب دیده دایک ها، به یاری مردم شتافته و برای تخلیه روستاها و اسکان موقت سیل زدگان با آنان همکاری کردند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه برای مسدود سازی مسیر دایک تخریب شده و جلوگیری از به زیر آب رفتن روستاهای منطقه اقدام به ساخت سیل بندی به طول 700متر شده است، بیان کرد: کار ساخت این سیل بند به پایان رسید و سیلاب سیستان مهار شد.

وی ادامه داد: سپاه خادم مردم بوده و در هر زمان و مکانی برای خدمت به ملت ایران حاضر است.

سردار مارانی با بیان این مطلب که سپاه و بسیج تا پایان امداد رسانی و ترمیم خرابی در منطقه حضور خواهند داشت، گفت: با کامل شدن کار سیل بند دیگر نگرانی های موجود برای روستاهای در خطر سیلاب رفع شد و حال کار تکمیل و ترمیم کامل سیل بندها برای مواجه با سیلاب هایی که در آینده در پیش داریم را آغاز خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه