اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

برجام با ساختار شکنی آمریکا آغاز شد/ سناریوی ایران در واکنش به اقدامات استکبار جهانی بر علیه نفت کشور

برجام با ساختار شکنی آمریکا آغاز شد/ سناریوی ایران در واکنش به اقدامات استکبار جهانی بر علیه نفت کشور
انارکی محمدی گفت: جمهوری اسلامی ایران قطعا سناریو و راهکارهایی برای مقابله با اقدام آمریکایی ها در راستای به صفر رساندن فروش نفت ایران خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به سخنان مقامات آمریکایی مبنی بر به صفر رساندن فروش نفت ایران گفت: تحریم هایی که دولت آمریکا علیه ایران انجام داده است و به ویژه اظهارات وزیر امور خارجه این کشور نشان از فشار زیاد بر ایران دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه شاهد تحریم های نفتی علیه کشورمان بوده ایم، عنوان کرد: آنان معتقدند که با فشار بر ایران می توانند ما را از پای در آوردند؛ همان گونه که سال گذشته شاهد فشارهای اقتصادی و معیشتی بر مردم بودیم.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تحریم های اعمال شده از سوی آمریکا ظالمانه و ناعادلانه بوده اند و شاهد خروج این دولت از قرار داد بین المللی برجام بوده ایم، ابراز کرد: آغاز برجام همراه با ساختار شکنی بود و در ادامه هم به ایران فشارهایی را وارد کردند.

,

انارکی محمدی با اشاره به ارائه معافت ها به برخی از کشورها از سوی آمریکا اظهار کرد: شاهد هستیم که مقامات دولت آمریکا اخیرا هشدار داده اند که این معافیت ها را بر خواهند داشت و این مسئله هم یکی از فشارهایی است که به کشور ما وارد کرده اند.

,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرار دادن نام سپاه پاسداران نیز برای اعمال فشار به نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: در این راستا اقداماتی از سوی مقامات آمریکا صورت خواهد گرفت که یکی از این روش ها صفر کردن فروش نفت ایران است و جمهوری اسلامی ایران قطعا سناریو و راهکارهایی برای مقابله با این اقدامات خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه