اخبار داغ

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان:

«بهار مهربانی» مردم دیار کریمان برای کودکان خوزستانی/جمع آوری ۶ هزار اقلام مختلف فرهنگی به سیل زدگان

«بهار مهربانی» مردم دیار کریمان برای کودکان خوزستانی/جمع آوری ۶ هزار اقلام مختلف فرهنگی به سیل زدگان
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان گفت : در پویش« بهار مهربانی» ۶ هزار قلم از اقلام مختلف جمع آوری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صطفی شمس‌الدینی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با پویش «بهار مهربانی» برای کودکان سیل زده اظهار داشت : بعد از سیل های اخیر در استان های مختلف کشور اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان بر اساس مسئولیت اجتماعی خود در سراسر استان به برگزاری طرح پویش «بهار مهربانی» پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت :این طرح ویژه قشر کودکان سیل زده است زیرا بعد از تامین نیازهای اولیه و اسکان سیل زدگان این کودکان هستند که مورد غفلت قرار می گیرند .

,

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان خاطر نشان کرد : پس از فراخوان این پوشش در استان کرمان اقلام فرهنگی شامل کتاب ،اسباب بازی و لوازم التحریر از سراسر استان جمع آوری شد.

,

شمس الدینی افزود : در مجموع ۶ هزار قلم از اقلام مختلف در پویش« بهار مهربانی» جمع آوری شد و در کنار این کمک ها همکاران کتابدار ما در سراسر استان نیز بخشی از حقوق خود را به این امر تخصیص داده اند .

,

وی ادامه داد : هزینه این اقلام فرهنگی ۱۶۰ میلیون ریال می باشد که از سوی مردم و کتابدارها جهت ارسال به خوزستان جمع آوری شده است.

,

 سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان با بیان این که در این مرحله پویش جمع آوری اقلام تمام شده است ، توضیح داد : مرحله دیگر کار ما اعلام همکاری کتابدارها در محل کمپ های ایجاد شده در شهرستان حمیدیه است که به محض اعلام نیاز اعزام صورت می گیرد تا به قصه‌گویی، کتابخوانی و جمع‌خوانی بپردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه