اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان:

خدمت رسانی خادمیاران حرم رضوی کرمان در مناطق سیل زده/ سامانه #۸* جهت واریز کمک های نقدی

خدمت رسانی خادمیاران حرم رضوی کرمان در مناطق سیل زده/ سامانه #۸* جهت واریز کمک های نقدی
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان گفت : آستان قدس رضوی با همکاری کلیه خادمیاران در تمامی سطح کشور در استان های گلستان، لرستان و خوزستان به صورت هماهنگ وارد عمل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحسین صابری مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گفتگو با راه آرمان در راستای امدادرسانی و کمک های نقدی و جنسی آستان قدس رضوی به مناطق سیل زده به خبرنگار ما گفت : از ساعات اولیه وقوع سیل در استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی، لرستان و خوزستان دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت امام رضا (ع) با اعزام خادمیاران و تأمین مایحتاج سیل زدگان در منطقه حضور یافته و مشغول خدمت رسانی بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به اینکه آستان قدس در بحث راه اندازی موکب های تهیه و توزیع غذا سهیم بوده است، گفت : آستان قدس رضوی با همکاری کلیه خادمیاران در تمامی سطح کشور در استان های گلستان، لرستان و خوزستان به صورت هماهنگ وارد عمل شده است.

,

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان افزود: بنیاد برکت و معاونت بنیاد مستضعفین آستان قدس رضوی از همان ابتدا نیروهایی را برای امداد رسانی به این مناطق اعزام نموده است.

,

صابری در رابطه با کمک های نقدی اذعان داشت: واریزی های نقدی کاملا به صورت متمرکز است چون بحث شفافیت در آستان قدس رضوی بسیار مهم است برای اینکه خدای ناکرده زمینه سوء استفاده ای بوجود نیاید و همه مردم می توانند وجوه نقدی خود را به شماره حساب ۴۸۷۲۷۲۷۲۸۰ یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۲۵۴۳۳۲۰۵ بانک ملت واریز نمایند.

,

وی ادامه داد: همچنین سامانه #۸* برای واریزی وجوه نقدی و نذروات مردمی معرفی می شود که حتی واریز کنندگان می توانند جهت نذورات خود را نیز مشخص نموده و آستان قدس آمادگی دارد تا در مسیر نیت ناذر عمل نماید.

,

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان تصریح کرد: با توجه به اینکه ۱۲ هزار خادمیار در عرصه های مختلف در سطح استان توفیق خادمیاری امام رضا (ع) پیدا کرده و با ارتباط خوبی که با مردم دارند می توانند کمک های نقدی و جنسی را جمع آوری نموده و با مدیریت معاونت محرومیت زدایی آستان قدس به مناطق سیل زده ارسال نمایند.

,

صابری در انتها خاطرنشان کرد: چون کمک های نقدی بصورت پراکنده و از طرق نهادهای مختلف از جمله کمیته امداد، هلال احمر و سپاه صورت گرفته به این جهت اطلاع دقیق و شفافی برای ارائه نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه