اخبار داغ

تشدید برخورد با واحد‌های صنفی متخلف در زنجان/ از ورود کالاهای قاچاق خارجی به استان زنجان جلوگیری می‌شود

تشدید برخورد با واحد‌های صنفی متخلف در زنجان/ از ورود کالاهای قاچاق خارجی به استان زنجان جلوگیری می‌شود
اقدامات تعزیرات در استان زنجان در خصوص تحقق شعار سال "رونق تولید" با جلوگیری از ورود کالاهای خارجی و برخورد با عرضه آنها در بازار سطح استان زنجان انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: اصلی‌ترین راهکار رفع مشکلات اقتصادی رونق تولید است و همگان باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به این که تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید نیازمند اقدامات اساسی و عملی است بیان کرد: در تحقق این شعار نباید به وعده و وعید و شعار بسنده کرد بلکه باید اقدامات مناسب در این زمینه انجام داده شود.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اقدمات تعزیرات در خصوص جلوگیری از توزیع کالاهای وارداتی به استان زنجان بیان کرد: در این راستا در استان زنجان اتوبوس حامل کالای خارجی در زنجان متوقف شد.

,

وی با بیان اینکه این محموله قاچاق در شهرستان ایجرود کشف و ضبط شد افزود: در بازرسی صورت گرفته از یکدستگاه اتوبوس مسافربری در شهرستان ایجرود ، تعداد یک هزار و 200 ثوب انواع البسه قاچاق کشف و راننده خودرو بعنوان متهم به شعب این اداره کل معرفی شد.

,

ممیزی بیان کرد: شعبه مربوطه عامل قاچاق را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت ، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 416 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

,

وی با اشاره به اینکه در همین راستا از یک واحد متخلف که اقدام به عرضه سیگار قاچاق می‌کرد برخورد شد افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد این واحد صنفی اقدام به عرضه سیگار قاچاق کرده و بر این اساس پرونده ای در تعزیرات حکومتی ابهر تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: طبق حکم صادره واحد متخلف علاوه بر معدوم کردن سیگارهای مکشوفه به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 245 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

,

وی همچنین در ادامه از برخورد قاطع با عامل قاچاق مغز گردو در زنجان خبر داد و افزود: بیش از یک تن مغز گردوی قاچاق که در حال حمل به مقصد استان تهران بود در زنجان توقیف و راننده خودرو بعنوان متهم به شعبه پنجم این اداره کل معرفی شد.

,

ممیزی افزود: پس از سیر مراحل قانونی، شعبه مربوطه عامل قاچاق را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بمیزان یک میلیارد و 112 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان عنوان کرد: پس از قطعیت حکم‌، پرونده به واحد اجرای احکام اداره کل ارجاع و با پیگیری واحد مذکور، جریمه نقدی تعیین شده وصول و پرونده مختومه شد.

,

وی در پایان عنوان کرد: مقابله و مبارزه با کالای قاچاق به منظور حمایت از تولید و پایداری اشتغال اتفاق میافتد و در استان زنجان این رویکرد مهم در دستور کار به صورت جدی قرار گرفته تا شعار سال نیز به معنا عملی محقق شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه