اخبار داغ

کنده کاری های بدون مجوز و فرسایش آسفالت در یاسوج/ مهم ترین مشکلات آسفالت خیابان های شهر یاسوج+ تصاویر

کنده کاری های بدون مجوز و فرسایش آسفالت در یاسوج/ مهم ترین مشکلات آسفالت خیابان های شهر یاسوج+ تصاویر
شهرداری به عنوان متولی امور شهری با بررسی وضعیت خیابان های امامت باید نسبت به آسفالت خیابان های فاقد آسفالت، ترمیم فرسودگی ها و کامل نمودن خیابان های نیمه آسفالت اقدامات لازم را پیش بینی و عملکرد مناسبی در این رابطه از خود نشان دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد با قدمتی نچندان زیاد از مشکلات شهری زیادی رنج می برد یکی از این مشکلات نبود آسفالت مناسب در این شهر است. می توان گفت که وضعیت آسفالت در برخی خیابان های مرکز یاسوج از روستا های کمتر توسعه یافته هم بد تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

 

,

شهر یاسوج به دلایل مختلفی نظیر مرکزیت استان، ظرفیت های گردشگری و تمرکز جمعیت و مهاجرت ها به این شهر باید دارای خیابان با آسفالت هاب با کیفیت باشد، زیرا در مقوله گردشگری توجه به زیر ساخت ها  و خیابان آسفالت است از طرفی با توجه به تمرکز جمعیت در این نقطه از استان شایسته است جاده ها از کیفیت مناسبی برخوردار باشند.

,

شهر یاسوج دارای خیابان های متعدد آسفالته بوده، اما به دلایل مختلف از قبیل کنده کاری ها غیر اصولی و بدون مجوز ، فرسایش خیابان به دلیل کیفیت بد آسفالت، عدم توجه به استاندارد های جاده سازی و نهایتا تعویض لوله های فرسوده انتقال آب و همچنین احداث فاضلاب در برخی مناطق تخریب شده است.

,

 

,

یکی از مناطقی که آسفالت مناسبی ندارد خیابان های امامت شهر یاسوج است که وجود دست انداز های مکرر در برخی کوچه های آن می تواند  باعث آسیب رساندن به جلو بندی  خودرو های عبور از آن شود.

,

 

,

اگر مسئولان در شهر جستجویی برای  بررسی وضع نامناسب خیابان های شهر داشته باشند متوجه وضع نامناسب این خیابان ها خواهند شد. البته نمی توان از کنده کاری های غیر اصولی و بدون مجوز در برخی خیابان ها به راحتی گذشت .

,

 

,

همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است نبود آسفالت مناسب مشکلاتی را بخصوص در زمان بازش ها برای مردم و شهروندان ایجاد می کند که می طلبد شهرداری به عنوان متولی امور شهری  وضعیت این خیابان ها را بررسی و نسبت به آسفالت خیابان های امامت شهر یاسوج اقدام کند.

,
تصاویر تکمیلی: 
 
انتهای پیام/
,
تصاویر تکمیلی: 
 
انتهای پیام/
,
تصاویر تکمیلی: 
,
 
انتهای پیام/
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه