اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خبر داد؛

قتل جوان ۲۴ ساله در یک نزاع

قتل جوان ۲۴ ساله در یک نزاع
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از قتل جوان ۲۴ ساله در یک نزاع خبر داد و گفت : تمسخر و توهین به دیگران ، بی توجهی به عواقب خشونت هنگام درگیری و همراه داشتن اسلحه سرد از عوامل اصلی زمینه ساز درگیری های دسته جمعی می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا فداء فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در گفتگو با راه آرمان اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری چند جوان در یکی از محلات شهر کرمان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : با حضور ماموران کلانتری۱۴ در محل، مشاهده شد جوانی ۲۴ ساله به ضرب چاقو از ناحیه «سر» به شدت مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده است که این  فرد به علت جراحات وارده فوت می کند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به متواری شدن عاملین این قتل از محل وقوع تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و انتظامی ماموران کلانتری۱۴محل اختفای عاملین نزاع که ۳برادر بودند شناسائی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی کمتر از سه ساعت دستگیر شدند.

,

فدا افزود: این افراد در ابتدا منکر جرم خود شدند اما در نهایت پس از بازجویی های فنی و تخصصی و مواجهه با مستندات موجود یکی از آنان به قتل جوان ۲۴ ساله در یک نزاع اعتراف و متهمان جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی معرفی شدند.

,

وی اذعان داشت: علت اصلی وقوع این قتل را می‌توان حمل سلاح سرد توسط قاتل و استفاده از آن در موقع درگیری دانست.

,

فداء عنوان کرد: تمسخر و توهین به دیگران ، بی توجهی به عواقب خشونت هنگام درگیری و همراه داشتن اسلحه سرد از عوامل اصلی زمینه ساز درگیری های دسته جمعی می باشد که خانواده ها باید بر شیوه های کنترل خشم ، رفتار و معاشرت فرزندان توجه بیشتری داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه