اخبار داغ

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد؛

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مازندران/احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مازندران/احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال از ظهر امروز خبر داد و گفت: تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: به‌دلیل بارش‌ها سطح محورهای مازندران به‌صورت مقطعی لغزنده است که مهم‌ترین توصیه ضرورت احتیاط در رانندگی است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه شب گذشته چند مورد ریزش در محورهای هراز و کیاسر اتفاق افتاد، اضافه کرد: باتوجه به این شرایط احتمال ریزش و رانش همچنان در محورهای کوهستانی استان وجود دارد که لازم است از سفرهای غیرضروری پرهیز شود.

این مسؤول با اعلام اینکه همانند گذشته بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال از ظهر چهارشنبه در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.

قدمی ادامه داد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: در چنین شرایطی توصیه ما به رانندگان توجه به توصیه‌ها و هشدارها است تا با مشکلی مواجه نشوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه