اخبار داغ

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

بازرسی بیش از 100 دستگاه آسانسور در استان کهگیلویه و بویراحمد

بازرسی بیش از 100 دستگاه آسانسور در استان کهگیلویه و بویراحمد
رحمتی گفت: با توجه به بازرسی از آسانسور های نصب شده در ادارات و ساختمان های شخصی و دولتی در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد، 45 گواهینامه تایید ایمنی و کیفیت آسانسور توسط این اداره کل صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با سفیردنا گفت: در سال گذشته بیش از 100دستگاه آسانسور در ادارات و ساختمان های شخصی  توسط کارشناسان این اداره کل مورد بازرسی قرار گرفتند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

 

,

بهمن رحمتی گفت: با توجه به بازرسی از آسانسور های نصب شده در ادارات و ساختمان های شخصی و دولتی در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد،45 گواهینامه تایید ایمنی و کیفیت آسانسور توسط این اداره کل صادر شد. 

,

 

,

 

,

 

,

 رحمتی عنوان کرد: انجام بازرسی های آسانسور فقط توسط شرکت های بازرسی کننده تایید صلاحیت شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران صورت می گیرد و در این خصوص یک شرکت بازرسی در زمینه بازرسی عملکرد آسانسور های نصب شده در سطج استان فعالیت می کند. 

,

 

,

 

,

 

,

وی با اشاره به اعتبار یک ساله گواهینامه ایمنی و کیفیت آسانسور گفت: آسانسور دستگاهی است که بصورت دینامیک در حال کار کردن است بنا بر این  هر سال باید بازرسی و معاینه فنی شود و گواهینامه تایید ایمنی کیفیت بگیرد. 

,

 

,

 

,

 

,

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: با توجه به اهمیت ایمنی کاربران آسانسورها و ارتقای کیفیت آنها کارفرمایان و متقاضیان نصب آسانسور در هنگام انعقاد قرارداد با شرکت های نصاب آسانسور از دارا بودن پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور شرکت مذکور از سازمان  صنعت، معدن و تجارت اطمینان حاصل کنند و در صورت نارضایتی از کیفیت، عملکرد و یا ایمنی آسانسور های نصب شده پس از صدور تایید این اداره کل مراتب را به صورت مکتوب به اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه