اخبار داغ

فرماندار رودان:

هفت محله شهر رودان جزء بافت های فرسوده هستند/ اعطای تسهیلات با شرایط مناسب از مشوق های نوسازی بافت های فرسوده است

هفت محله شهر رودان جزء بافت های فرسوده هستند/ اعطای تسهیلات با شرایط مناسب از مشوق های نوسازی بافت های فرسوده است
فرماندار رودان گفت:اعطای تسهیلات با شرایط مناسب یکی از مشوق ها در محلات ها فرسوده است که باید برای ایجاد انگیزه در بین ساکنین مشوق های تاثیر گذارتری نیز دیده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ پای کار بودن شهرداری به عنوان یکی از نهادهای مهم در جریان نوسازی بافت فرسوده است شهرداری می­ تواند همزمان در چند مسیر در تحقق اهداف طرح ملی بازآفرینی حرکت کند تامین زمین، جلب مشارکت اجتماعی و فرهنگ­ سازی بر مبنای ایجاد شناخت، از ضروریات نوسازی بافت فرسوده است چراکه در سال­ های گذشته یکی از مهم­ترین دلایل ناکامی طرح­های نوسازی اجرا شده، عدم همراهی و مشارکت ساکنان و مالکان بافت فرسوده شهرها بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

از آنجا که طرح نوسازی بافت های فرسوده به پشتوانه دولتی نیاز است متولی نوسازی بافت فرسوده در دولت به عنوان راهبر اصلی طرح بازآفرینی شمرده می ­شود از این رو نیاز است تا برای اجرای این طرح در مناطق فرسوده تدابیر به هنگام و لازم برای هم­ جهت کردن نیروهای موثر بر بافت فرسوده اتخاذ شود.

,

نخستین اقدامی که می ­تواند جریان نوسازی بافت فرسوده و تمایل سمت عرضه برای ورود به محدوده قدیمی شهرها را متحول کند، کاهش نرخ سود تسهیلات بدون سپرده در محدوده بافت فرسوده است.

,

 

,

, ,

 

,

هفت محله شهر رودان جزء بافت های فرسوده هستند

, هفت محله شهر رودان جزء بافت های فرسوده هستند,

مصطفی غلامپور،  فرماندار رودان با اشاره به اینکه برای نوسازی بافت های فرسوده باید به جنبه های زیربنایی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی توجه جدی شود، اظهار کرد: برای ورود به حوزه بازآفرینی شهری نیازمند ایده های مدرن و بروز در راستای زیبا سازی شهری هستیم.

,

فرماندار رودان افزود:هفت محله گلستان بالا،بالاشهر، پشته معزآباد، بندمیر، بندملا،زنگزان و سنگی در شهر رودان، جزء بافت های فرسوده  محسوب می شوند و با توجه به پتانسیل بالای رشد توسعه شهری رودان باید متفاوت تر از سایر شهرها نوسازی را انجام داد.

,

 

,

, ,


غلامپور با بیان اینکه ایجاد مناطق بوم گردی و استفاده از مشارکت های مردمی و بخش خصوص گامی مهم در توسعه اقتصادی و شهری است، ادامه داد: زمینه احداث شهرک های جدید در راستای زیبا سازی و بنای اصولی یک شهر مناسب برای شهروندان فراهم شود.

,
,

وی خاطرنشان کرد: اعطای تسهیلات با شرایط مناسب یکی از مشوق ها در محلات ها فرسوده است که در آن باید برای ایجاد انگیزه در بین ساکنین مشوق های تاثیر گذارتری نیز دیده شود و دستگاه های عضو ستاد بازآفرینی هماهنگی و همکاری لازم را متقاضیان داشته باشند.

,


,
, ,


رودان دومین شهر استان در تخصیص اعتبار بافت های فرسوده است

,
, رودان دومین شهر استان در تخصیص اعتبار بافت های فرسوده است,

احسان جعفری شهردار رودان نیزبا بیان اینکه تاکنون بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای طرح بافت های فرسوده در محلات شهر رودان تخصیص یافته اظهار کرد: شهر رودان پس از بندرعباس در رتبه دوم اعتبارات بافت های فرسوده استان قرار دارد و تسهیلات بافت های فرسوده نیز با سود ۹ درصد تا سقف ۴۰ میلیون تومان به متقاضیان اعطا می شود.

,

شهردار رودان  خاطرنشان کرد: راه اندازی بازارچه های محلی، صنایع دستی و محصولات خانگی از اولویت های محله های جامعه هدف در بخش خانواده با هدف بازآفزینی شهری به شمار می رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه