اخبار داغ

مسئول امور تاکسی رانی سازمان مدیریت حمل و نقل و بار مسافر کرمان:

افزایش ۱۸ درصدی نرخ کرایه تاکسی در انتظار تاییدیه شورای تطبیق/تا زمان اعلام رسمی نرخ جدید، هر گونه افزایش کرایه تاکسی غیر قانونی است

افزایش ۱۸ درصدی نرخ کرایه تاکسی در انتظار تاییدیه شورای تطبیق/تا زمان اعلام رسمی نرخ جدید، هر گونه افزایش کرایه تاکسی غیر قانونی است
مسئول امور تاکسی رانی سازمان مدیریت حمل و نقل و بار مسافر کرمان گفت:تا اعلام رسمی نرخ مصوبه شورای تطبیق هیچ گونه افزایش نرخی را نداریم و حتی رانندگان به عدد و رقم هم نمی توانند اشاره کنند و تا اطلاع ثانوی همان نرخ قبلی که شهروندان پرداخت می کردند به قوت خود باقی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نظری در گفتگو با خبرنگار راه آرمان؛در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال ۹۸ اظهار کرد: شورای هیات مدیره سازمان مدیریت حمل و نقل و بار مسافر، مصوبه ای را بر اساس شاخص های افزایش نرخ از جمله سوخت و استهلاک خودرو تنظیم و از طریق شهردار به شورای شهر پیشنهاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

مسئول امور تاکسی رانی سازمان مدیریت حمل و نقل و بار مسافر استان کرمان افزود: امسال افزایش نرخ ۱۸ درصدی به صورت میانگین برای تاکسی ها در نظر گرفته شده است که در حال حاضر در مرحله تاییدیه فرمانداری قرار دارد.

,

نظری بیان کرد: از زمانی که این نامه به کمیسیون تطبیق فرمانداری ارسال می شود یک بازه دو هفته ای زمان دارد تا آن را بررسی و بر اساس مقرراتی که وزارت کشور اعلام می کند آن را تصویب کن که در حال حاضر ۶ روز دیگر از این بازه زمان باقی مانده است.

,

وی در ادامه با اشاره به افزایش نرخ غیر قانونی برخی مسیرها در کرمان، خاطر نشان کرد: در بازه جدید متاسفانه در برخی مسیرها  شاهد افزایش نرخ غیر قانونی کرایه تاکسی بودیم که با آن ها برخورد لازم صورت گرفته است.

,

مسئول امور تاکسی رانی سازمان مدیریت حمل و نقل و بار استان کرمان تاکید کرد: بنابراین تا اعلام رسمی نرخ مصوبه شورای تطبیق هیچ گونه افزایش نرخی را نداریم و حتی رانندگان به عدد و رقم هم نمی توانند اشاره کنند و تا اطلاع ثانوی همان نرخ قبلی که شهروندان پرداخت می کردند به قوت خود باقی است.

,

نظری تصریح کرد: وقتی مصوبه ای اعلام شود میانگین افزایش نرخ محاسبه شده برای هر مسیر با توجه به طولانی بودن مسیر و فاصله نقطه مبدا با مقصد بین ۱۴ تا ۲۰ درصد اعلام می شود و همه نمی توانند در همه مسیرها نرخ یکسانی را داشته باشند.

,

وی عنوان کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی رانندگان در خصوص افزایش نرخ می توانند با تلفن ثبت شکایات به شماره ۳۳۳۴۲۲۱۴، سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۷۹۸ و هم چنین سامانه ۱۳۷ نظارت و بازرسی شهرداری موارد را گزارش دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه