اخبار داغ

در راستای ترویج ازدواج آسان صورت گرفت؛

برگزاری مراسم ازدواج 56 زوج دانشجو استان بوشهر + عکس

برگزاری مراسم ازدواج 56 زوج دانشجو استان بوشهر + عکس
مراسم ازدواج 56 زوج های دانشجو با حضور معاون استاندار، رئیس دانشگاه خلیج فارس، دانشجویان و خانواده های دانشجویان تازه ازدواج کرده در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ مراسم ازدواج دانشجویی زوج های دانشجوی استان بوشهر در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

, ,

در این آیین که با حضور 56 زوج دانشجوی دانشگاه های استان بوشهر برگزار شد، مصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس، خورشیدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، حجت الاسلام جمالی مسئول نهاد رهبری دانشگاه خلیج فارس، سعید احمدی جانباز مدافع حرم و از دانشجویان دانشگاه خلیج فارس، دانشجویان و خانواده های زوج های دانشجو حضور داشتند.

,

, ,

, ,

حجت الاسلام جمالی دبیر ستاد ازدواج دانشجویی استان بوشهر و مسئول نهاد رهبری دانشگاه خلیج فارس در ابتدای این جشن دانشجویی گفت: در راستای تبعیت از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج سبک زندگی اسلامی، ازدواج آسان، به هنگام، آگاهانه و پایدار اقدام به برگزاری ازدواج دانشجویی کردیم.

,

جمالی افزود: امسال برای همه مزدوجین اعزام به مشهد مقدس در قالب سه کاروان را داشتیم و هدایایی از نهاد های مختلف استان و دانشگاه ها به مزدوجین تقدیم شد.

,

, ,

, ,

مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه و پیوندزناشویی دانشجویان اظهار داشت: پایه و اساس زندگی بر محبت و مودت قرار دارد چراکه خانواده عاری از عشق و محبت یک زندگی متزلزل است.

, .,

معاون استاندار بوشهر زمان ازدواج در دوران دانشجویی را بهترین زمان تشکیل خانواده دانست و گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری جشن ازدواج دانشجویی، تشویق و ترغیب دانشجویان و قشر جوان جامعه به سمت ازدواج آسان، پرهیز از تجملات و پاسداشت ارزش انسانی و اسلامی است.

,

, ,

, ,

مجید خورشیدی، محیط خانه را امن‌ترین محیط  دانست و  خاطرنشان کرد: خانم‌ها در زندگی نیاز به توجه دائم دارند چراکه بی توجهی به این مهم زندگی دچار مشکل می‌شود.

,

, ,

, ,

زوج های دانشجو در بهمن و اسفند 97 در قالب سه کاروان به مشهد مقدس اعزام شده بودند که در این آیین پس از عقد نمادین با حضور در جوار قبور شهدای گمنام دانشگاه خلیج فارس با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه