اخبار داغ

خط ۷ متروی تهران تا پایان شهریور به بهره برداری می‌رسد

خط ۷ متروی تهران تا پایان شهریور به بهره برداری می‌رسد
مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه گفت: ۸ کیلومتر از خط ۷ مترو شامل سه ایستگاه محمدیه، مولوی و بسیج تا پایان شهریور ماه راه اندازی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی امام در ارتباط با راه‌اندازی خط ۷ مترو اظهارداشت: بخش شرقی این خط به طول 8 کیلومتر از ایستگاه مهدیه تا میدان بسیج شامل 7 ایستگاه است که با تامین بودجه و منابع مالی تا پایان شهریور ماه سه ایستگاه آن به بهره برداری خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به اینکه توسعه خطوط مترو راهکار مناسبی برای استفاده شهروندان از حمل و نقل عمومی جهت حل مشکلات ترافیکی محسوب می‌شود، بیان داشت:تکمیل و راه اندازی ایستگاه های خط 7 تاثیر به سزایی در کاهش بار ترافیکی و آلودگی هوا و همچنین تسهیل در تردد و رفت و آمد شهروندان کلیه مناطق به ویژه منطقه 12 و 14 می شود.
,
 
,
مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه بیان داشت: راه اندازی ایستگاه های آهنگ، شهید محلاتی، شهدای 17 شهریور و میدان قیام در مرحله بعدی بهره برداری قرار دارد که با تامین منابع مالی مورد نیاز این آمادگی وجود دارد که ماهی یک ایستگاه وارد مدار بهره برداری شود.
,
 
,
امام با بیان اینکه اقدامات نازک‌کاری این سه ایستگاه در حال انجام است، تصریح کرد: با توجه به اتمام بخش ساختمانی؛ عملیات نصب تجهیزات سیگنالینگ (سیستم کنترل اتوماتیک قطار)، نصب پله های برقی، سیستم تهویه و مخابرات و همچنین سیستم های اطفای حریق در حال انجام است.
,
 
,
امام با اشاره به اینکه روش اجرای این ایستگاه ها کاملاً زیرزمینی بوده است، افزود: با راه اندازی ایستگاه های محمدیه، مولوی و بسیج ساکنان و مسافران محدوده بازار تهران به تمامی خطوط مترو دسترسی خواهند داشت.
,
 
,
مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) تاکید کرد: تلاش برای بهره‌برداری از سیستم‌های مخابراتی و ارتباطی و همچنین سیستم مکانیزه کنترل قطار و تجهیزات (سیگنالینگ) با بهترین کیفیت در اوج تحریم‌ها از فعالیت‌های شاخص ما برای راه اندازی ایستگاه های خط 7 مترو در فاز دوم بهره‌برداری است.
,
 
,
خط 7 مترو تهران به‌طول 27 کیلومتر و 22 ایستگاه از ورزشگاه جهان پهلوان تختی در جنوب شرق تهران آغاز و پس از عبور از مناطق پر جمعیتی مانند بزرگراه شهید آیت‌الله محلاتی، خیابان مولوی، خیابان هلال احمر، خیابان قزوین، بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان آزادی، میدان توحید، برج و بیمارستان میلاد و میدان صنعت، به میدان بوستان در سعادت آباد ختم می‌شود.
,
منبع:فارس
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه