اخبار داغ

مروری بر اخبار حوزه انتظامی در استان قزوین؛

کشف ۲۵ کیلو مواد مخدر و رد رشوه پلیس

کشف ۲۵ کیلو مواد مخدر و رد رشوه پلیس
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف مقدار ۲۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ مهمترین اخبار حوزه انتظامی استان قزوین را در ادامه می‌خوانید: 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

 کشف 25کیلو مواد مخدر در قزوین

,  کشف 25کیلو مواد مخدر در قزوین,

سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی انجام اقدمات اطلاعاتی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان "آوج" مشخص شد افرادی با یک دستگاه خودرو قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از یکی از استان های همجوار به استان قزوین را دارند.

,

وی ادامه داد: بلافاصله موضوع و اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "تاکستان" قرار گرفت و ماموران این پلیس با کنترل محورهای مواصلاتی موفق به شناسایی خودروی مورد نظر شده و بلافاصله خودرو را متوقف کردند.

,

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در بازرسی ماموران از خودرو مقدار تقریبی 25 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و 2 نفر (یک نفر مرد و یک نفر زن) که قصد انتقال مواد مخدر در پوشش خانواده را داشتند دستگیر شدند.

,

حاجیان در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

کشف 51 راس دام فاقد مجوز حمل در تاکستان

, کشف 51 راس دام فاقد مجوز حمل در تاکستان,

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران این یگان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

,

وی افزود: در بررسی مدارک راننده مشخص شد، فاقد بارنامه و مجوز حمل دام بوده و در بازرسی های صورت گرفته 51 راس گوسفند فاقد مجوز حمل کشف شد.

,

فرمانده انتظامی تاکستان در پایان با اشاره به اینکه بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی دام های مکشوفه 870 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: دام ها تحویل اداره دامپزشکی و یک متهم با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شد.

,

رد رشوه مأمور وظیفه شناس پلیس راه قزوین -همدان

, رد رشوه مأمور وظیفه شناس پلیس راه قزوین -همدان,

سرهنگ رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: در پی گزارش رسیده،یکی از مأموران وظیفه شناس پلیس راه حین انجام وظیفه و حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پراید پارک شده در کنار جاده مشکوک شدند.

,

وی افزود: در بازدید صورت گرفته ار خودرو مشخص شد راننده ,و سرنشین آن درحال استعمال مواد مخدر در داخل خودرو می باشند.

,

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: راننده خودرو با مشاهده هماهنگی عوامل پلیس راه با عوامل انتظامی برای برخورد قانونی با راننده، بلافاصله برای چشم پوشی ماموران از استعمال مواد مخدر و جلوگیری از اعمال قانون توسط مامور، مبلغ 3 میلیون ریال بعنوان رشوه به وی پیشنهاد می کند.

,

وی عنوان کرد: مأمور وظیفه شناس ضمن امتناع از دریافت رشوه، مراتب را صورتجلسه و نامبرده را برای سیر مراحل قانونی به کلانتری 20 "اقبالیه "تحویل دادند.

,

رضایی تصریح کرد: مردم عزیز می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و... در خصوص عملکرد پلیس استان قزوین را با دفتر نظارت همگانی (197) در میان بگذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه