اخبار داغ

سکته هم‌زمان محکومان پرونده «بانک سرمایه»/ اعلام حکم هدایتی تا قبل از رمضان

سکته هم‌زمان محکومان پرونده «بانک سرمایه»/ اعلام حکم هدایتی تا قبل از رمضان
قاضی پرونده بانک سرمایه گفت: زمانی که متهمان این پرونده برای اجرای حکم احضار شدند، هر ۳ نفر هم‌زمان سکته کردند که ما از پزشکی قانونی خواستیم موضوع را بررسی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاضی مسعودی مقام در جمع خبرنگاران گفت: پرونده اعضای هیأت مدیره بانک سرمایه و همچنین چند نفر از بدهکاران این بانک از جمله هادی رضوی به دادگاه ارسال شده و احتمالاً اوایل ماه مبارک رمضان رسیدگی به این پرونده‌ها آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: اعضای هیأت مدیره ۸ نفر و سه الی چهار پرونده مربوط به بدهکاران بانک سرمایه است که جز متهمان پرونده هستند.
,
 
,
رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی در مورد آخرین وضعیت پرونده نکویی مالک روزنامه قانون نیز گفت: این پرونده ایراداتی داشت که آن را بازگرداندیم و معتقدیم مجتمع امور اقتصادی باید به آن رسیدگی کند. در این پرونده بحث اخلال مطرح نیست و تحقیقاتی که در مرحله دادسرا صورت گرفته بر پایه اتهام اخلال در نظام اقتصادی نبوده و اتهامات این پرونده در حد تحصیل مال نامشروع و خیانت در امانت است.
,
 
,
وی افزود:اکنون منتظریم دیوان عالی کشور در مقام رفع اختلاف مشخص کند که کدام دادگاه صالح به رسیدگی است و اگر دیوان، دادگاه ویژه را صالح بداند، پرونده را به دادسرا باز می‌گردانیم تا تحقیقات بر مبنای اتهام اخلال در نظام اقتصادی صورت گیرد.
,
 
,
قاضی مسعودی در مورد حکم هدایتی نیز گفت: بخشی از حکم این پرونده صادر و تا قبل از ماه رمضان اعلام می‌شود.
,
 
,
مسعودی در مورد پرداخت بدهی در پرونده هدایتی، افزود: تا الان بانک سرمایه چیزی در این رابطه به ما اعلام نکرده است.
,
 
,
رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی در مورد حکم سه تن از مدیران بانک سرمایه و اجرای آن گفت: زمانی که متهمان برای اجرای حکم احضار شدند، نمی دانم چرا هر سه نفر همزمان سکته کردند و در بیمارستان بستری شدند که ما از پزشکی قانونی خواستیم موضوع را بررسی کند.
,
 
,
وی گفت: در حال حاضر پرویز کاظمی به زندان رفته و در خصوص دو محکوم دیگر،معالجات در حال انجام است و گفته‌ایم اگر محکومان توانایی تحمل حبس را ندارند باید در بهداری حبس را تحمل کنند که این موضوع هم در دست بررسی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه