اخبار داغ

حجت الاسلام رئیسی: دستگاه قضا به دنبال کادرسازی است

حجت الاسلام رئیسی: دستگاه قضا به دنبال کادرسازی است
رئیس دستگاه قضا کادرسازی در حوزه و دانشگاه و استفاده از ظرفیت نیروهای با سواد و با تقوا برای ارتقاء کیفیت قضاوت‌ها را از اهداف مهم قوه قضائیه برشمرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی قبل از ظهر چهارشنبه در حاشیه دیدار با مراجع عظام تقلید در قم در جمع خبرنگاران بر تقویت ارتباط دستگاه قضائی با مراجع عظام تقلید تأکید کرد و اظهار داشت: تقویت ارتباطات برای بهره گیری از علوم مراجع در قضاوت‌ها امری ضروری است، علاوه بر اینکه جلب رضایت مراجع درباره روند پیگیری پرونده‌ها هدف دیگر از این دیدارها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی کادرسازی در حوزه و دانشگاه و استفاده از ظرفیت نیروهای با سواد و باتقوا برای ارتقا ی کیفیت قضاوت‌ها را از اهداف مهم قوه قضائیه برشمرد و تصریح کرد: در این مسیر حوزه‌ها و دانشگاه‌ها نیز باید برای کمک به دستگاه قضا برای جذب نیروهای کارآمد همت کنند.
,
 
,
رئیس قوه قضائیه طرح مشکلات مردم با مراجع، روند رسیدگی به پرونده‌های قضائی و تقویت حوزه پژوهش قوه قضائیه را از مسائل مطرح شده در دیدار با مراجع عظام تقلید عنوان کرد.
,
 
,
آیت الله رئیسی در ادامه با محکوم کردن اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران و کارشکنی‌های آنها برای توقف فروش نفت ایران خاطرنشان کرد: آنها تلاش خود را بر توقف مسیر انقلاب متمرکز کرده‌اند این در حالی است که نظام جمهوری اسلامی با پشتیبانی مردم اثبات می‌کند که هرگز به عقب بر نمی‌گردد.
,
 
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه