اخبار داغ

شهردار بیرجند تاکید کرد؛

پایان کار پروژه هلال در گرو تامین پارکینگ بیرجند

پایان کار پروژه هلال در گرو تامین پارکینگ بیرجند
شهردار بیرجند گفت: در حال حاضر پروژه هلال باید پارکینگ را تامین کند و تا زمانی‌که مشکل پارکینگ برطرف نشود پایان کار داده نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدعلی جاوید شهردار بیرجند امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص بحث پسماند، اظهار کرد: در مورد بحث پسماند کار تفکیک از مبدا انجام شده و پیمانکار نیز برای آن مشخص شده و چون این موضوع نیاز به فرهنگ‌سازی دارد ابتدا از محلات مهرشهر آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، محمدعلی جاوید شهردار بیرجند امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص بحث پسماند، اظهار کرد: در مورد بحث پسماند کار تفکیک از مبدا انجام شده و پیمانکار نیز برای آن مشخص شده و چون این موضوع نیاز به فرهنگ‌سازی دارد ابتدا از محلات مهرشهر آغاز شده است.,
 
,
وی با اشاره به طرح فرزان نیز گفت: آنچه مربوط به شهرداری بوده انجام شده و تنها بحث روشنایی مانده که به محض برطرف شدن مشکل روشنایی هر موقع آماده بود به بهره‌برداری خواهد رسید.
,
 
,
 
,
شهردار بیرجند گفت: فاز اول پارک خطی سمت دانشگاه آزاد در روز اول ماه رمضان به بهره‌برداری خواهد رسید.
,
 
,
 
,
جاوید با اشاره به اجرای برخی از پروژه‌ها برای سال جاری، بیان کرد: طرح جامع تفصیلی، پارک خطی مهرشهر، ساخت فرهنگ‌سرا، به‌سازی میدان شهدا، شهدای عبادی و صیاد شیرازی از جمله پروژه‌های سال جاری است.
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه پیگیر برنامه بند دره هستیم که ان‌شاءالله امسال به نتایجی برسد،گفت: برخی از پروژه‌ها سال قبل آغاز شده و  در سال جاری انجام خواهد شد.
,
 
,
 
,
شهردار بیرجند به مطالبات شهرداری از دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: میزان مطالبات مشخص شده و برخی از دستگاه‌ها پای کار آمده و مطالبات را پرداخت کردند. برخی دیگر نسبت به اصلاح موافقت‌نامه اقدام کردند و آنهایی‌که اعتبار نداشتند در سامانه مطالبات شهرداری، میزان مطالبات را ثبت کردند که دولت پرداخت کند.
,
 
,
 
,
جاوید با بیان اینکه عملیات اجرایی پارک جنگلی آغاز شده، افزود:ان‌شاءالله امسال برای پادگان بیرجند شاهد اتفاقات خوبی باشیم.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به پروژه هلال، گفت: در حال حاضر پروژه هلال باید پارکینگ را تامین کند و تا زمانی‌که مشکل پارکینگ برطرف نشود پایان کار داده نخواهد شد.
,
 
,
 
,
شهردار بیرجند گفت: شهرداری تا پایان فروردین به هلال برای تامین پارکینگ مهلت داده اگر اقدام شود که بهتر اگر اقدام نشود پروژه به کمیسیون ماده 100 فرستاده خواهد شد و جلوی ادامه کار گرفته می‌شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه