اخبار داغ

مدیر عامل مجتمع گردشگری آبگرم لوت خبر داد؛

تخریب جاده آبگرم لوت در سیل اخیر/ سخنان برخی از مسئولان نادرست است

تخریب جاده آبگرم لوت در سیل اخیر/ سخنان برخی از مسئولان نادرست است
مدیرعامل مجتمع گردشگری آبگرم لوت با بیان این‌که از فاصله 20 کیلومتر مانده به آبگرم لوت، جاده به طور کامل تخریب شده است، گفت: سال قبل نیز در آبان‌ماه درخواست تیغ‌زنی را دادیم اما تاکنون هیچ‌گونه تیغ‌زنی انجام نگرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش خسروی، مدیر عامل مجتمع گردشگری آبگرم لوت در گفتگو با  خاورستان، اظهار کرد: جاده آبگرم لوت بیرجند در سیل اخیر تخریب شده است و هیچ مسافری نمی‌تواند رفت‌وآمد کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, داریوش خسروی، مدیر عامل مجتمع گردشگری آبگرم لوت در گفتگو با ,  خاورستان،,  , خاورستان،, خاورستان،,  اظهار کرد: جاده آبگرم لوت بیرجند در سیل اخیر تخریب شده است و هیچ مسافری نمی‌تواند رفت‌وآمد کند. ,
 
,
وی با بیان این‌که از فاصله 20 کیلومتر مانده به آبگرم لوت، جاده به طور کامل تخریب شده است، افزود: سال قبل نیز در آبان‌ماه درخواست تیغ‌زنی را دادیم اما تاکنون هیچ‌گونه تیغ‌زنی انجام نگرفته است و این برخلاف گفتار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در روزنامه است که گفته بود این جاده در تعطیلات عید نوروز امسال تیغ‌زنی شده است.
,
 
,
مدیر عامل مجتمع گردشگری آبگرم لوت با اشاره به این‌که در حال حاضر هیچ اثری از جاده آبگرم لوت باقی نمانده است، گفت: از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی مسئله مسدودبودن جاده مجتمع آبگرم لوت پیگیری شده است اما فرماندار خوسف طی نامه‌ای اعلام کرده است که مدیرعامل مجتمع آبگرم لوت دروغ می‌گوید و جاده باز است و رفت‌و‌آمد انجام می‌شود.
,
 
,
خسروی تصریح کرد: درخواست بازدید از جاده آبگرم لوت را داده‌ام و از مسئولان می‌خواهم برای بازدید از این جاده حضور پیدا کرده و از نزدیک وضعیت جاده را بررسی کنند.
, خسروی تصریح کرد: درخواست بازدید از جاده آبگرم لوت را داده‌ام و از مسئولان می‌خواهم برای بازدید از این جاده حضور پیدا کرده و از نزدیک وضعیت جاده را بررسی کنند., خسروی تصریح کرد: درخواست بازدید از جاده آبگرم لوت را داده‌ام و از مسئولان می‌خواهم برای بازدید از این جاده حضور پیدا کرده و از نزدیک وضعیت جاده را بررسی کنند.,
 
,
وی افزود: در حال حاضر مشخص نیست چه موقع جاده آبگرم لوت بازگشایی خواهد شد لذا از مسافران درخواست می‌شود از سفر به این مکان خودداری کنند تا دچار مشکل نشوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه