اخبار داغ

خرید خودروی 190 میلیون تومانی برای شهردار قاین/ حقوق کارگران و رسیدگی به شهر مهم‌تر است یا خودروی شهردار؟

خرید خودروی 190 میلیون تومانی برای شهردار قاین/ حقوق کارگران و رسیدگی به شهر مهم‌تر است یا خودروی شهردار؟
شهردار قاین در اقدامی عجیب اواخر سال گذشته نسبت به خرید خودروی آریزو 190 میلیون تومانی برای رفت‌وآمد و انجام امور شهرداری اقدام کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از خاورستان، کشور هم‌اکنون در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد و نیاز است نسبت به تهیه وسایل مورد نیاز برای نهادها با توجه به نیاز و در حد امکان تولید داخلی باشد. با توجه به این‌که سال گذشته با عنوان حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد و امسال نیز سال رونق تولید نامگذاری شده، لازم است نسبت به تحقق شعارها تلاش شود و شاهد حمایت از تولید داخلی باشیم. اما گاهی در برخی از نهادها شاهد انجام کارهایی هستیم که نه‌تنها در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخلی نیست بلکه تلاش‌ها برای خرید کالای غیرایرانی و با قیمت‌های بسیار زیاد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، کشور هم‌اکنون در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد و نیاز است نسبت به تهیه وسایل مورد نیاز برای نهادها با توجه به نیاز و در حد امکان تولید داخلی باشد. با توجه به این‌که سال گذشته با عنوان حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد و امسال نیز سال رونق تولید نامگذاری شده، لازم است نسبت به تحقق شعارها تلاش شود و شاهد حمایت از تولید داخلی باشیم. اما گاهی در برخی از نهادها شاهد انجام کارهایی هستیم که نه‌تنها در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخلی نیست بلکه تلاش‌ها برای خرید کالای غیرایرانی و با قیمت‌های بسیار زیاد است.,

 

,

طی روزهای گذشته خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر خرید یک دستگاه خودروی آریزو 190 میلیون تومانی چینی با هزینه شهرداری قاین برای رفت‌وآمد شهردار غیربومی قاین منتشر شد.

,

 

,

یک منبع آگاه در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: این خودرو برای رفت‌وآمد شهردار اواخر سال گذشته خریداری شده و تاکنون بدون پلاک بوده است.

, خاورستان،, خاورستان،,

 

,

وی با بیان این‌که طی روزهای گذشته خودرو پلاک‌گذاری شده است افزود: خرید خودرو برای شهرداری مصوبه شورای شهر را نیز دارد.

,

 

,

این منبع آگاه بیان کرد: ظاهرا شنیده شده یکی از دلایل برای خرید خودروی آریزو 190 میلیون تومانی، مقایسه‌ای بوده که بین خودروهای شهرداری‌های سایر استان با شهرداری قاین صورت گرفته و چون خودروی قبلی شهرداری قاین سمند بوده و نسبت به خودروهای سایر شهرداری‌ها پایین‌تر بوده، شهرداری قاین نسبت به خرید خودروی خارجی اقدام کرده است.

,

 

,

وی با بیان این‌که شهرداری حقوق کارگرهایش را با فروش زمین‌های شهرداری پرداخت می‌کند، افزود: شهرداری که توانایی پرداخت حقوق کارگرها را ندارد آیا ضرورت داشت در این شرایط خودرویی با 190 میلیون تومان فقط برای رفت‌وآمد آقای شهردار خریداری کند؟

,

 

,

این منبع آگاه با بیان این‌که شهر قاین از داشتن حداقل‌ها در هنگام وقوع بحران محروم است، گفت: با کوچکترین بارندگی تمام شهر قاین را آب فرا می‌گیرد و یک کف‌کِش برای جمع‌آوری آب‌ها در شهر نیست.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: خودروی مربوط به فرمانداری قاین که بیشتر از شهردار رفت‌وآمد دارد، پژو پارس است. حال برای شهرداری خودروی آریزو خریداری شده است.

,

 

,

این منبع آگاه گفت: مردم به هیچ وجه مخالف خرید خودرو برای شهرداری نیستند اما نه در این شرایطی که شهرداری توانایی پرداخت حقوق کارگرها را ندارد برای استفاده شهردار خودروی 190 میلیون تومانی خریداری می‌شود.

,

 

,

وی افزود: اگر خودروی سمند حتی مشکل فنی داشت می‌شد با تعمیر مشکل را برطرف کرد نه‌این‌که بجای آن یک خودروی گران خارجی خریداری شود.

,

 

,

طق مصوبه دولت، خرید کالای خارجی که مشابه داخلی دارد، برای ادارات ممنوع است. اقتصاد کشور نیز در وضعیت مناسبی قرار ندارد. با این‌وجود مشخص نیست چرا شهردار قاین نسبت به خرید خودروی گران خارجی اقدام کرده است؟ آیا برخوردی از سوی استانداری و شورای اسلامی خراسان‌جنوبی با شهردار قاین صورت می‌گیرد؟

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه