اخبار داغ

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد

دستگیری سارقان ویلاها و سیم برق با 53 فقره سرقت

دستگیری سارقان ویلاها و سیم برق با 53 فقره سرقت
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان ویلاها و سیم برق با 53 فقره سرقت در شهرستان نور خبر داد و گفت: متهمان پس از اعتراف و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار سیدمحمود میرفیضی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان ویلاها و سیم برق با 53 فقره سرقت در شهرستان نور خبر داد.
 
وی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سطح حوزه شهری نور و چمستان موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان نور قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نور با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، ضمن تقویت گشت‌های انتظامی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، ردِ دو دستگاه خودرو سواری پژو 206 مشکی رنگ و زانتیا نقره‌ای را در اغلب سرقت‌ها شناسایی کردند.
 
میرفیضی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات موفق به شناسایی اعضای باند چهار نفره از سارقان ویلا و سیم برق شدند، اعلام کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی، چهار متهم از اعضای این باند را حین سرقت از یک ویلا در مناطق ییلاقی بخش چمستان دستگیر کردند.
 
وی متذکر شد: در بازرسی از خودروی زانتیا توقیفی، 30 کیلوگرم سیم مسی به صورت قطعه قطعه شده به همراه یک دستگاه تلویزیون و مقداری برنج کشف شد.
 
فرمانده انتظامی مازندران یادآور شد: متهمان در تحقیقات پلیس آگاهی به 53 فقره سرقت از ویلاها و منازل خالی از سکنه در مناطق ییلاقی و سیم برق در شهرستان نور و مناطق ییلاقی چمستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه