اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان کشور:

ساماندهی بیش از 9 میلیون نفر در بسیج زنان کشور/ توجه به سبک زندگی اسلامی اولویت ماست

ساماندهی بیش از 9 میلیون نفر در بسیج زنان کشور/ توجه به سبک زندگی اسلامی اولویت ماست
مسئول بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به گام دوم انقلاب که رهبر فرزانه انقلاب مطرح کردند گفت: در این خصوص چیزی که برای ما اهمیت دارد سبک زندگی است که باید بتوانیم در زمانی که پیش رو داریم بتوانیم موثر عمل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنافع، مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در نشست نخبگان با کارگروه جامعه زنان که در سالن جلسات سپاه انصارالحسین(ع)برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: ما در مجموعه بسیج زنان کشور بیش از ۹میلیون نفر سازماندهی کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی گفت: بیش از ۲۰هزار پایگاه مقاومت و همچنین بیش از ۲هزار کانون اقشار خواهر در کشور فعال است که برای حفظ ارزش ها و تعمیق باورها و اعتقادات انقلاب اسلامی و زمینه سازی به سمت ظهور ایجاد شده است.

,

مسئول بسیج جامعه زنان کشور در ادامه ضمن ارائه وظایف سازمان ابراز داشت: تعلیم و تعالی بنیاد خانواده که طرح های مختلف و آموزش های کارشناسان، مربیان و افرادی که بعنوان مربی در جهت تقویت خانواده می باشد که بیش از ۸هزار نفر در حوزه شبکه عظیم نخبگان فعال است.

,

اصلانی همچنین خاطرنشان کرد:حدود ۳هزار مهد قرآنی در سراسر کشور فعال است که به بصورت مردمی در مساجد برگزار می شود.

,

وی در ادامه در خصوص سیل اخیر عنوان کرد: بسیج جامعه زنان از همان ابتدا ورود پیدا کرد و بیش از ۳۰ گردان برای کمک به مردم مناطق سیل زده ورود پیدا کرد.

,

*اجرای طرح هر خانواده یک هدیه چشم روشنی برای سیل زدگان
مسئول بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به طرح هر خانواده یک هدیه چشم روشنی گفت: این طرح به این صورت است که هر خانواده به خانواده های سیل زده یک چشم روشنی برای خانه هایی که دارد ساخته میشود هدیه بکند.

,
,

وی با اشاره به  گام دوم انقلاب که رهبر فرزانه انقلاب  مطرح کردند گفت: در این خصوص چیزی که برای ما اهمیت دارد سبک زندگی است که باید بتوانیم در زمانی که پیش رو داریم بتوانیم موثر عمل کنیم.

,

اصلانی  با اشاره به تغییر سبک زندگی در کشورهای غربی گفت: به قدری در غرب مسائل غیراخلاقی شکل گرفته است که صدای اندیشه ورزان آن هم درآمده است.

,

وی تصریح کرد: ما گام دوم را در سبک زندگی کاملا باید روشن کنیم و امادگی بیشتری باید داشته  چرا که ما چشم انداز ایجاد. یک تمدن نوین اسلامی را داریم.

,

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به سند 2030 گفت: یکی از موضوعات سند  2030 بحث تساوی جنسیتی است و همه شما میدانید انچه که غرب را به زمین زده و موجب فروپاشی خانواده شده است این بحث است.

,

وی با بیان اینکه روح صنعت توسعه پایدار تساوی جنسیتی است افزود: کشورهای غربی برنامه دارند که این اتفاق در جمهوری اسلامی رخ دهد تا بتوانند بقیه اهداف را براساس ان شروع کنند.

,

اصلانی اظهار کرد: خانواده ها باید در جریان قرار بگیرند و کمک کنند این فضا کمترین تاثیر را داسته باشد.

,

وی با اشاره به اینکه در بحث گام دوم باید پیگیر باشندکه ما را از راهمان باز ندارند و جوامع بانوان باید در جریان انکه در مجلس به ویژه قوه مجریه و... میگذرد باشند.

,

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به لایحه پیشگیری از خشونت علیه زنان گفت: این لایحه سبب میشد که خیلی از اتفاق های ساده بین زوجین که به راحتی حل میشد به دادگاه کشیده شود و این لایحه یکی از لوایحی است که سند 2030 را دنبال میکند

,

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص احیای هویت زن مسلمان گفت: در بحث گام دوم انقلاب باید تلاش کنیم که این احیای هویت زن اتفاق افتد

,

اصلانی در پایان بسیج جامعه زنان همدان را بسیار موفق اعلام کرد و گفت: در این استان 197هزار بانوی بسیجی و 460  پایگاه مقاومت بسیج فعال وجود دارد که بسیار میتواند در تحقق گام دوم انقلاب کمک کند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه