اخبار داغ

نماینده مردم ماکو، پلدشت، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد نیست بلکه یک ملت است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد نیست بلکه یک ملت است
نماینده مردم ماکو، پلدشت، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا بداند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد نیست بلکه یک ملت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عین اله شریف پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اقدام اخیر رییس جمهور نابخرد آمریکا، گفت: اگر به اصول انقلاب اسلامی مراجعه کنیم، استکبار ستیزی از اصول مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، تصریح کرد: ما غرب را به سرکردگی آمریکا نماد استکبار می دانیم یعنی کسی که حریم ها را رعایت نکرده، زورگویی و قلدری پیشه آنها است.

,

نماینده مردم ماکو، پلدشت، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از اول مستقل بوده است و به صورت مستقل و مقتدر به راه خود ادامه می دهد.

,

وی، افزود: استکبار از اول انقلاب دشمنی خود را با این کشور به روش های مختلف شروع کرده است.

,

به گفته شریف پور، دشمن امروزه از عرصه اقتصادی و تحریم وارد شده است و روش مقابله با آن خود باوری است.

,

وی، با اشاره به بی نیازی کشور در عرصه های مختلف گفت: بی نیازی به این معنی نیست که نباید با آن ارتباط برقرار کنیم.

,

نماینده مردم ماکو، پلدشت، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا آمده و نهادی را که در قانون اساسی به عنوان نگهبانی از اصول انقلاب معرفی شده را تروریست معرفی کرده است.

,

وی، اظهار کرد: ما به همراه سایر اقشار مردم همیشه پشتیبان سپاه پاسداران هستیم و انزجار خود را از این اقدام اعلام می کنیم.

,

شریف پور، افزود: آمریکا بداند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد نیست بلکه یک ملت است.

,

به گفته وی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به یک ملت اختصاص ندارد بلکه به امت اسلام در عرصه جهانی تعلق دارد و اقتدارش در سوریه، لبنان و عراق ثابت شده است.

,

نماینده مردم ماکو، پلدشت، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیل اخیر گفت: اگر سپاه پاسداران نبود و حضور فعال نداشت شاید با یک سری مشقت هایی روبرو می شدیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه