اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدا:

تروریستی نامیدن سپاه نشانه ذلت آمریکا در برابر نیروهای مسلح است

تروریستی نامیدن سپاه نشانه ذلت آمریکا در برابر نیروهای مسلح است
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه ذلت آمریکا در برابر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه چالدران روز گذشته با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردمبرگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، در این مراسم با اعلام اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهاد مردمی و اسلامی و به دلیل بر خورداری از توان علمی، دانش نظامی و آمادگی رزمی در جهان شناخته شده است، افزود: پاسداران انقلاب اسلامی در راه حفظ نظام اسلامی جان خود را در طبق اخلاص می گذارند و زمینه اقتدار ایران اسلامی را فراهم می کنند.

,

وی، با محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه، این کار را ناشی از ذلت و زبونی این کشور در مقابل روحیه والای نیروهای مسلح کشور دانست و گفت: این نهاد مردمی به عنوان حافظ انقلاب، نگهبان ایران، مایه عزت، امنیت، قوت، قدرت و مباهات می باشد.

,

سردار شهسواری، به نقش و ویژگی های بسیج نیز اشاره کرد و گفت: بسیج به عنوان یکی ازنیروهای تاثیر گذارتوانسته نقش ارزشمندی خود را در تمامی عرصه ها در جهت ارائه خدمات مختلف به نظام در زمینه های سازندگی، محرومیت زدائی ،اردوهای جهادی انجام دهد وبا هوشیاری کامل تمامی نقشه ها ی دشمنان اسلام را نقش بر آب سازد.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امروزه در تمامی میهن عزیز ایران اسلامی در سایه خون پاک شهدا وایثار گری رزمندگان و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس امنیت پایدار حاکم است، افزود: امروزه این امنیت پایدار در سایه تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی تداوم دارد.

,

حجت الاسلام حلمی، با بیان اینکه سپاه پاسداران توانمندیهای خود را در عرصه های گوناگون به خوبی اثبات کرده است، افزود: حضور در عرصه های دفاع مقدس یکی از این توانمندیهای سپاه در طول ۸ سال دفاع مقدس می باشد و امروزه نیزدر هر کجا احساس نیاز برای نظام شود برای ایفاء نقش حضور پیدا خواهد کرد.

,

در ادامه این مراسم سرهنگ غفاری فرمانده سابق سپاه چالدران به بیان خدمات چندین ساله خود در شهرستان چالدران پرداخت و سرهنگ نقشی فرمانده جدید سپاه چالدران نیز به برنامه های جدید خود در خصوص رسیدن به اهدف سپاه در شهرستان چالدران اشاره کرد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه