اخبار داغ

کرانچار در تیم امید ماندنی شد

کرانچار در تیم امید ماندنی شد
کرانچار نرفته برگشت! بعد از جلسه دیروز مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان فدراسیون به این نتیجه رسیدن که این مربی کروات تیم ملی امید را حفظ کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، کرانچار نرفته برگشت! بعد از جلسه دیروز مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان فدراسیون، سئول نشینان به این نتیجه رسیدن که این مربی کروات تیم ملی امید را حفظ کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

کرانچار نزدیک به یک سال پیش به سمت سرمربی­گری تیم امید ایران رسید و در دو تورنمت رسمی یعنی بازی های آسیایی جاکارتا و مقدماتی انتخابی المپیک هدایت امیدهای ایران را برعهده داشت. زلاتکو در جاکارتا توفیقی نداشت و در انتخابی المپیک نیز با اما و اگرهای زیادی به مرحله بعد رفت تا مسئولین فدراسیون را در مورد آینده این مربی به فکر فرو ببرد.

,

هفته گذشته بود که خبری مبنی بر کنار گذاشتن کرانچار در رسانه‌­ها منتشر شد که خیلی زود تکذیب شد. عده‌­ای از خبرگزاری­‌ها از سفر قریب الوقوع رییس کمیته ملی المپیک کرواسی خبر دادند و نوشتند که فدراسیون تا بعد از سفر این مقام کروات صبر خواهد کرد. اما ماجرای برکناری کرانچار فراتر از یک سفر بود و پای پول در میان است.

,

فدراسیون در صورت فسخ قرارداد با کرانچار باید به این مربی غرامت بدهند. مسئولین فدراسیون ابتدا سعی در راضی کردن این مربی برای فسخ دو طرفه داشتند اما کرانچار کوتاه بیا نبود و اعلام کرده است که اگر قراردادش فسخ شود کوتاه نمی‌آید و شکایت خواهد کرد و تا آخرین دلار قراردادش را نیز خواهد گرفت.

,

فسق یک طرفه کلید خورد

, فسق یک طرفه کلید خورد,

مسئولین فدراسیون خیلی دوست داشتند که یحیی گل‌محمدی، مربی موفق پدیده را جانشین کرانچار کنند و پیش از اینکه با کرانچار به توافق برسند با رسانه‌­ای کردن موضوع سعی درایجاد فشار و جو رسانه‌­ای داشتند. در قرارداد کرانچار، بندی وجود دارد که به عدم موفقیت مربی تیم اشاره دارد و ظاهراً فدراسیون با استناد به آن، قصد فسخ یک طرفه را داشته اما کرانچار خود را ناموفق و ناکام نمی‌­داند و معتقد است که با صعود تیم به دور بعدی مسابقات انتخابی المپیک توفیق مهمی کسب کرده است!

,

تیم ملی امید

, تیم ملی امید ,

اگربماند بهتر است؟

, اگربماند بهتر است؟,

مسئولین فدراسیون‌ با بررسی بیشتر به این نتیجه رسیدند که نتایج کرانچار برای فسخ یک طرفه ازسوی فدراسیون قابل استناد نیست و به همین خاطر رأی به ماندن این مربی کروات دادند. البته تهدید کرانچار به شکایت و دریافت تمام دستمزد خود در این تصمیم نیز بی تأثیر نبود و فدراسیون از ترس جریمه شدن و دردسرهای آن از این تصمیم منصرف شد. قرارداد این مربی سالانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار دلار است که با توجه به شرایط مالی فدراسیون و شکایت کیروش از ایران شکایت کرانچا می­‌توانست قوز بالا قوز شود.

,

حالا با تمام این توضیحات باید منتظر بود و دید که آیا فدراسیون بی خیال کرانچار می­‌شود تا این مربی با آرامش به کارش ادامه دهد یا باز هم این موج رسانه­‌ای ادامه دارد. همین چند روز پیش شایعه شد که کرانچار امیدوار بود با رفتن کیروش سرمربی تیم ملی شود و حالا که این طور نشده وی قصد ترک ایران را دارد. موضوعیکه که مشخص بود یک شیطنت رسانه‌­ای برای خراب کردن کرانچار بیش نیست و بعید نیست از جای خاصی شروع شده باشد.

,

تیم ملی فوتبال ایران

, تیم ملی فوتبال ایران,

تیم فوتبال امید ایران، دی ماه امسال در مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک درکشور تایلند حاضر خواهد شد و آرامش داشتن رمز موفقیت این تیم بعد از ۴۴ سال ناکامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه