اخبار داغ

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد؛

وحشت آل سعود از نسل جدید و جوان عربستان/ اذعان آمریکا به پوشالی بودن رژیم سعودی

وحشت آل سعود از نسل جدید و جوان عربستان/ اذعان آمریکا به پوشالی بودن رژیم سعودی
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: پشتیبانان آل سعود معتقدند این رژیم پوشالی است و با اندک ضربه ای فرو خواهد ریخت و این نشان از ضعف، وابستگی و استیصال آل سعود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اعدام  تعدادی از شیعیان عربستان در پی محکومیت ناعادلانه در دادگاه رژیم آل سعود گفت: این اقدام موجب شد که مردم عربستان به جنایت های آل سعود و وابسته بودن و هم سویی این دولت با رژیم صهیونیستی پی ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه این اقدام نشان داد که آل سعود در برابر حرکات ضد اسلامی و بشری افراد بیگناه را به قتل می رساند، عنوان کرد: در دورن ملت عربستان انسان های هوشیار و با انگیزه به منظور مبارزه با رژیم مستبد و وابسته به وهابیت رو به فزونی است و فزونی نیروهای زنده و بانشاط در مبارزه با آل سعود و وهابیت این رژیم را به وحشت انداخته است.

,

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با تأکید بر اینکه حرکت معارضین، رژیم آل سعود را به وحشت انداخته است، ابراز کرد: رژیمی که تحمل یک خبرنگار مخالف را نداشته است؛ هم اکنون مشاهده می کند که جمع قابل توجهی در مسیر مبارزه با این ظلم و استبداد به پا خواسته اند؛ آل سعود آینده و افول خود را در خطر می بیند.

,

حجت الاسلام و المسلمین رجبی اظهار کرد: بدون شک آل سعود تصور باطلی دارد که گمان می کند با ایجاد چنین حرکت هایی می تواند رعب ایجاد می کند و دیگران را از ورود به این عرصه بر حزر کند؛  در حالی که چنین اقدامات جنابت کارانه ای روحیه مردم عربستان را به منظور مبارزه با رژیم فاسد بیشتر و بالاتر می برد.

,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه اکثر افرادی که توسط رژیم آل سعود اعدام شدند جوانان و نیروهای با نشاط بودند، تصریح کرد: جوانان عربستان و نسل جدید این کشور مقابل رژیم سفاک آل سعود ایستاده است.

,

وی ضمن تأکید بر اینکه این رژیم خواسته های آمریکا و اسرائیل را اجرا می کند، بیان کرد: رژیم آل سعود ضعیف ترین رژیم ها است؛ همان گونه که مقامات آمریکایی عنوان کرده اند که اگر ما از عربستان حمایت نکنیم ایرانی ها در عرض یک هفته این کشور را نابود خواهند کرد.

,

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: این مسئله نشان می دهد که حتی پشتیبانان آل سعود معتقدند این رژیم پوشالی است و با اندک ضربه ای فرو خواهد ریخت و این نشان از ضعف، وابستگی و استیصال آل سعود دارد.

,

حجت الاسلام و المسلمین رجبی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم خون های به ناحق ریخته شده این نیروهای پاک، سقوط و افول آل سعود را تسریع کنند و هر چه زودتر شاهد فرو ریختن این رژیم مستبد، وابسته، فاسد و خود فروخته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه