اخبار داغ

خداحافظی بوکانی ها با مرکز انتقال خون

خداحافظی بوکانی ها با مرکز انتقال خون
به گفته مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی، عدم همکاری شبکه بهداشت و درمان بوکان در تامین نیروی پایگاه انتقال خون شهرستان علت تعطیلی آن بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، روز گذشته تصاویری در اختیار اروم نیوز قرار گرفت که نشان می دهد خودروهای سازمان انتقال خون آذربایجان غربی در حال تخلیه امکانات و وسایل موجود در پایگاه انتقال خون بوکان و حمل آن ها به ارومیه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

این رویداد تلخ و مهم در حالی برای حوزه سلامت بوکان روی می دهد که از مهرماه سال ۹۵ و به نبال عدم تامین نیروی مورد نیاز پایگاه انتقال خون بوکان از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان این پایگاه تعطیل شد.

,

هر چند طی ۳ سال گذشته سرپرست غیر قانونی شبکه بهداشت و درمان بوکان چندین بار در گفتگو با رسانه ها از بازگشایی این مرکز در آینده های نزدیک خبر داده بود.

,

به گفته مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی، عدم همکاری شبکه بهداشت و درمان بوکان در تامین نیروی این پایگاه علت تعطیلی آن بوده است.

,

همزمان با تعطیلی و تخلیه امکانات چند صد میلیون تومانی پایگاه انتقال خون بوکان خبرهایی از تعطیلی درمانگاه دولتی امام علی(ع) این شهرستان نیز به گوش می رسد.

,

به گفته این منبع آگاه، تعلل شبکه بهداشت در اخذ پروانه بهره برداری خسارات فراوانی را متوجه شرکت خصوصی اهورا طب کار بوکان که در درمانگاه امام علی(ع) و با تعرفه دولتی به بیماران خدمات ارائه می داد کرده است.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه