اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قرچک:

زکات جمع شده در هر روستا در همان جا هزینه می‌شود

زکات جمع شده در هر روستا در همان جا هزینه می‌شود
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قرچک گفت: زکات جمع شده در هر روستا، در خود آن روستا و در بخش های مختلف هزینه خواهد شد و پیش بینی می شود امسال امر جمع آوری زکات در قرچک با کیفیت بهتری انجام گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; محمدرضا غضنفری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قرچک صبح امروز جلسه شورای زکات با حضور اعضاء این ستاد و مردم قرچک در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای برگزار شد، اظهار داشت: امسال جهت جمع آوری زکات در قرچک، شورای زکات روستایی راه اندازی شده است که روستا ها همکاری خوبی در این زمینه داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

وی تاکید کرد: زکات جمع شده در هر روستا، در خود آن روستا و در بخش های مختلف هزینه خواهد شد و پیش بینی می شود امسال امر جمع آوری زکات در قرچک با کیفیت بهتری انجام گیرد.

,

غضنفری زکات را به عنوان یک واجب الهی در کنار سایر اعمال برشمرد و گفت: اگر مردم به کمیته امداد امام خمینی(ره) که متولی اصلی جمع‌آوری زکات و کمک به محرومان است، اعتماد کنند، رشد و تعالی معنوی و اقتصادی جامعه محقق می‌شود.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قرچک اعتمادسازی را یکی از راهکارهای افزایش پرداخت زکات عنوان و افزود: اگر اعتماد لازم درباره نحوه هزینه‌کرد زکات در مردم ایجاد شود، ضمن ایجاد آرامش، پرداخت زکات افزایش خواهد یافت.

,

وی در پایان با بیان اینکه روحانیت نقش بسزایی در تبیین پرداخت زکات در میان مردم دارند، تصریح کرد: پرداخت زکات یکی از واجبات دینی است که باید روحانیون همانند نماز بر ترویج و گسترش آن تاکید کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه