اخبار داغ

شهردار قرچک:

عملیات احداث پروژه آرامستان قرچک استارت خورد/ بهره‌برداری تا پایان سال 98

عملیات احداث پروژه آرامستان قرچک استارت خورد/ بهره‌برداری تا پایان سال 98
شهردار قرچک گفت: عملیات احداث پروژه آرامستان شهرستان قرچک استارت خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین;  محسن خرمی شریف شهردار قرچک در حاشیه بازدید فرماندار شهرستان از آغاز عملیات احداث پروژه آرامستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع احداث آرامستان جدید برای شهرستان از دغدغه‌های شهرداری، اعضای شورای شهر و دیگر مسوولان شهرستان بود که به امید خدا این مهم در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,


وی افزود: از اول شروع به کارم به عنوان شهردار قرچک، موضوع احداث آرامستان عمومی در دستور کار مدیریت شهری قرچک قرار گرفت، زمینه تحقق آن میسر شد و امروز می‌بینیم که عملیات احداث پروژه آرامستان آغاز شد.

,
,


این مدیر شهری بابیان اینکه با تکمیل این پروژه، شهرستان قرچک تا سال‌ها از داشتن آرامستان بی‌نیاز می‌شود، افزود: این آرامستان در جنوبی‌ترین نقطه شهرستان قرچک و بعد از روستای محمدآباد با مساحت 150 هکتاری قرار دارد.

,
,


شهردار قرچک با اشاره به اینکه پروژه آرامستان تا پایان سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: مسیر این آرامستان به طول 8 کیلومتر است که هم‌اکنون در حال زیرسازی و انشا الله با اتمام زیرسازی آسفالت خواهد شد.

,
,


خرمی شریف افزود: پی کنی دیواره محدوده آرامستان در حال انجام است و با اتمام آن، اقدام به دیوارکشی و محوطه‌سازی خواهیم کرد.

,
,


وی در پایان خاطرنشان کرد: ساخت آرامستان نیز از وعده‌هایی بود که به شهروندان در روزهای اول کاری‌ام به عنوان شهردار به شهروندان داده بودم که هم‌اکنون در حال انجام است و سعی می‌کنیم تا پایان سال افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه