اخبار داغ

نمایشگاه ایران بیوتی، زمینه‌ساز افزایش صادرات ‌ایران

نمایشگاه ایران بیوتی، زمینه‌ساز افزایش صادرات ‌ایران
با توجه به آن که ایران در شرایط سخت تحریم به سر می‌برد و تولیدکنندگان مواد شوینده و آرایشی بهداشتی برای تامین مواد اولیه خود با مشکلات زیادی رو به رو هستند نمایشگاه ایران‌ بیوتی شرایط را برای رونق زنجیره تأمین در محصولات شوینده، پاک‌کننده و لوازم آرایشی و بهداشتی فراهم کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز، بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی، مواد شوینده پاک‌کننده، سلولزی و ماشن‌آلات وابسته صبح دوشنبه دوم اردیبهشت ۱۳۹۸در محل نمایشگاه بین المللی تهران با حضور محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، بهمن حسین زاده، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی به منظور معرفی فرصت‌ها، مزیت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه صادرات در فضایی بالغ بر ۲۷ هزار متر مربع و در ۱۰ سالن افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

با توجه به آن که ایران در شرایط سخت تحریم به سر می‌برد و تولیدکنندگان مواد شوینده و آرایشی بهداشتی برای تامین مواد اولیه خود با مشکلات زیادی رو به رو هستند نمایشگاه ایران‌ بیوتی شرایط را برای رونق زنجیره تأمین در محصولات شوینده، پاک‌کننده و لوازم آرایشی و بهداشتی فراهم کرده و با استقبال خوبی از سوی کشور‌های کره جنوبی، آلمان، هندوستان، چین، ترکیه، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا مواجه شده است.

,

در این دوره از نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاک کننده، محصولات سلولزی، آرایشی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، مو، دهان، دندان و رنگ مو، عطر، ادکلن و اسپری، خوشبو کننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه‌ای، خدمات‌ بازرگانی و مشاوره‌ای و همچنین انواع دستگاه‌ها، صنایع، خط تولید و تجهیزات و ماشین آلات این حوزه عرضه شده است.

,

قاچاق سالانه ۷ میلیارد لوازم آرایشی به کشور

, قاچاق سالانه ۷ میلیارد لوازم آرایشی به کشور,

مصرف سالانه لوازم آرایشی، بهداشتی و شوینده در کشورمان حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان است. البته ظرفیت تولیدکنندگان داخلی نیز چندین برابر این رقم است. با این حال بیش از ۲ میلیارد دلار که معادل ۷ هزار میلیارد تومان است، لوازم آرایشی و بهداشتی به کشور قاچاق می‌شود، در صورت بها دادن به تولیدکنندگان داخلی این رقم می‌تواند کاهش یابد و برگزاری نمایشگاه‌هایی چون ایران بیوتی به این امر کمک می‌کند.

,

صادرات ۲۰۰ میلیاردی به کشورهای همسایه

, صادرات ۲۰۰ میلیاردی به کشورهای همسایه,

تولیدکنندگان مواد شوینده سالانه بیش از ۲۰۰ میلیون دلار به کشور‌های پاکستان، افغانستان تاجیکستان، عراق، سوریه، آذربایجان، ترکمنستان و لبنان صادرات دارند.

,

گفتنی است که صنعت شوینده و سلولزی به دلیل تنوع در محصولات همچنین تنوع ویژگی‌ها و بسته بندی‌ها و عرضه محصول بر اساس مطلوبیت و سلیقه مشتری، سرآمد سایر صنایع است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه