اخبار داغ

نفوذ در دستگاه آموزشی کشور؛

سند 2030 خیانت غربگرایان به مردم ایران است

سند 2030 خیانت غربگرایان به مردم ایران است
تقی زاده های جدید همان خیانتکاران غربگرایی هستند که با اجرای سند 2030 به دنبال برده کردن نسل بعدی برای فرهنگ شیطانی غرب هستند که قطعا خطر و آسیب آن از برجام و سایر معاهدات بین المللی بیشتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ اجرای مخفیانه سند 2030 همواره واکنش های مختلفی را از طرف اقشار دغدغه مند سیستم آموزشی کشور داشته است. سندی که با ادله منطقی از طرف رهبر معظم انقلاب نیز رد شده است و توصیه به تدوین سند های داخلی کرده اند. در این راستا محمد وطن دوست فعال دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در یادداشتی این اقدام دولت را نتیجه نفوذ در سیستم آموزشی کشور و خیانتی آشکار دانست. متن کامل یادداشت به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی با اشاره به موضوعات مختلف اقتصادی، سیاسی، معیشتی همراه بود اما کلید واژه ای که بیشتر خودنمایی کرد عنوان "تقی زاده ها" بود. عنوانی که شاید کنایه ای به جریانی خاص در کشور نمود داشت تا پیشینه تاریخی وی.

,

اما به راستی در این سخنان شخص سید حسن تقی زاده ملاک بود یا یک تفکر خاص مد نظر بود؟ و یا رابطه تقی زاده با آموزش چه بوده است و دلیل رهبری در مورد بیان دوباره سند 2030همراه با اشاره به تقی زاده چیست؟

,

تقی زاده یک نماد است، نماد یک جریان خاص که امروز هم می توان همچون تاریخ معاصر ایران، ردپای این طیف فکری را در عرصه سیاسی جمهوری اسلامی ایران دید. طیفی که در این برهه از انقلاب با لباس دیانت و شعار انقلابی، در پی پیاده کردن شعائر تمدن منحط غربی هستند.

,

تقی زاده همان کسی بود که برای اولین بار بحث نظریه جدایی دین از سیاست را در مجلس اول شورای ملی طرح کرد یا مخالفت با نظارت فقها بر مصوبات مجلس شورای ملی و اقدام به اعدام شیخ فضل الله نوری هم ازاقدامات این شخص بود و این در حالی است که وی تا سن بیست سالگی به تحصیل علوم حوزوی مشغول بوده و ملبس به لباس رو حانیت بود.

,

این نماد غرب گرایی در خانواده ای مذهبی رشد یافته بود و پس از خواندن دروس دینی، کم کم نظریات خود را بروز داد و در سخنان خود ابراز داشته که "ایرانی باید ظاهرا و باطنا فرنگی مآب شود" و برای رسیدن به اهداف خود در مقطعی اقدام به تاسیس مدرسه تربیت در تبریز نمود که آموزشی با مفاهیم غربی داشت.

,

تقی زاده در نامه ی خود به ایرج افشار که در پایان جنگ جهانی اول نوشت برای ورود آمریکا به ایران پیشنهاد داد که ابتدا به تاسیس مدرسه در ایران بپردازد اما سوال اساسی این است که چرا وی همواره به بنای مدرسه اهتمام داشت؟

,

او خوب می دانست برای تغییر اساسی باید کار اساسی کرد و مدرسه تنها جایی است که می توان کار اساسی کرد. تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی از رسانه ها شروع می شود و در مدرسه به صورت رسمی پایه گذاری می شود، گویا مدرسه به مثابه بند نافی است که فرهنگ غرب زدگی را به نسل های بعد منتقل می کند.

,

حال شاید معلوم شود که اهتمام به اجرای سند 2030 در بین آن همه بحث اقتصادی و معیشتی و مدیریتی چه می کند چون شاید تنها امید غرب گرایان به تغییر وضع موجود است و طرحی برای انتقال نگاه و تفکر غربی به نسل های بعدی است.

,

تقی زاده های جدید همان خیانتکاران غربگرایی هستند که با اجرای سند 2030 به دنبال برده کردن نسل بعدی برای فرهنگ شیطانی غرب هستند که قطعا خطر و آسیب آن از برجام و سایر معاهدات بین المللی بیشتر است. خسارت قرارداد های نظیر برجام، کوتاه مدت و بیشتر اقتصادی خواهد بود ولی آسیب 2030 برای یک نسل خواهد بود و آسیب های آن به تغییبر نگاه سبک زندگی یک نسل برمی گردد.

,

همفکران تقی زاده غرب زده هر روز در هر لباس و جایگاهی سعی در پیاده سازی طرح های دیکته شده قبله آمال خود دارند، غافل از این که به دست خود، در حال غرق شدن در باتلاق ساخته شده خودشان هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه