اخبار داغ

یادداشت؛

صفین بسکتبالی

صفین بسکتبالی
کاش اختلافات و اغراض سیاسی را رد این برهه زمانی کنار می نهادیم و در این موقعیت خطیر یاور تیم بسکتبال و مدیران تیم بودیم تا جشن بزرگ قهرمانی را در گرگان برگزار کنیم که این شهر خسته از سیاست کاری بدجور به این نشاط اجتماعی نیاز دارد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما ؛ میثم جعفری پیته نوعی طی یادداشتی نوشت : در جنگ صفین سپاهیان امام علی (ع) به فرماندهی مالک اشتر نخعی به چند قدمی خیمه معاویه رسیدند و تا دفع همیشگی فتنه و پیروزی نهایی تنها چند قدم فاصله داشتند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ؛,

ناگهان ندایی برآمد برگردید ، مالک با خشم و بغض به پشت سرش نگاه کرد و گفت تا پیروزی فقط چند قدم مانده ، چرا باید برگردم اما رگ های ورم کرده متعصبین کوته فکر که شمشمیر را بر گردن علی (ع) نهاده بودند باعث شد تا مالک شمشیر را غلاف کند و از پیروزی چشم بپوشد.

,

این مرام نامیمون در تاریخ بارها و بارها برایمان تکرار شده ولی هنوز عبرت نشده است ، شاید فراموش نکرده باشید در دوران دفاع مقدس بعد از فتح خرمشهر و آغاز پیروزی های بزرگ ایرانیان در جنگ با بعثی ها نیز عده ای در کوس عقب نشینی دمیدند در حالیکه هنوز بخش هایی از خاک عزیزمان در تصرف صدام بود.

,

در پهنای کوچک تر می توان بسکتال گرگان را نیز در همین چارچوب تفسیر کرد ، این روزها مردم گرگان سرمست از پیروزی های تیم بسکتبال شهرداری گرگان هستند و بعد از سالها به فینال لیگ برتر راه یافتند .

,

با کمی هم افزایی و حمایت همه جانبه می توان حتی به قهرمانی هم امیدوار بود و درود به شرافت اون هوادار بسکتبال گرگان که گفت جان می دهیم اما جام نه !

,

اما عده ای در این معرکه سازهای دیگری می زنند که تیم بسکتبال و مدیریت آن را دچار حاشیه ساخته و ممکن است این همان ندایی باشد که ما را از قهرمانی دور کند .

,

این روزها برخی ها مدام از الزامی بودن حضور زنان در ورزشگاه امام خمینی گرگان سخن می گویند و عده ای هم بحث تراکم و کمیسیون ماده 5 را برای درهم کوبیدن تمرکز شهرداری گرگان هدف گرفته اند .

,

کاش اختلافات و اغراض سیاسی را کنار می نهادیم و در این موقعیت خطیر یاور تیم بسکتبال و مدیران تیم بودیم تا جشن بزرگ قهرمانی را در گرگان برگزار کنیم که این شهر خسته از سیاست کاری بدجور به این نشاط اجتماعی نیاز دارد .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه