اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد؛

طرح «جهاد همبستگی ملی» منجر به یک سرمایه اجتماعی خواهد شد

طرح «جهاد همبستگی ملی» منجر به یک سرمایه اجتماعی خواهد شد
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از طرح «جهاد همبستگی ملی» بعنوان یک سرمایه اجتماعی نام برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی قراباغی در گفتگو با خبرنگار نافع، گفت: طرح «جهاد همبستگی ملی» که با هدف کمک به سیل‌زدگان مناطق مختلف کشور مطرح شده است ایده ای کارآمد و راهگشا است که با کمک مردم می تواند نتایج درخشان و اثربخشی در پی داشته باشد.
وی با اشاره به خرابی ها و خسارت های به بار آمده ناشی از سیل در برخی نقاط کشور اظهارداشت: در بارندگی های اخیر که منجر به سیل و آب گرفتگی در 22 استان کشور شد، 5 استان مازندران، گلستان، لرستان، خوزستان و همدان و 17 استان دیگر دچار خرابی ها و خسارت های شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,
,

قراباغی تصریح کرد: با توجه به برآورده های صورت گرفته جبران خسارت های ناشی از سیل به تنهایی از عهده دولت و نهادهای انقلابی خارج است و انجام این کار بزرگ نیاز به مشارکت و کمک مردم دارد تا بتوان در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به بازسازی و تامین نیازهای خانواده های آسیب دیده از سیل اقدام نمود و مردم را به زندگی عادی بازگرداند.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه اجرای طرح  «جهاد همبستگی ملی»  سبب عملیاتی شدن حضور مردم و مشارکت مستقیم آنان در آبادانی مجدد نقاط سیل‌زده می‌شود، افزود: براساس این طرح، هر مسجد در سراسر کشور یک منزل مسکونی را  بازسازی و یا نوسازی می کند و هر کاسب و بازاری تأمین یک کالای اساسی خانواده های سیل زده را برعهده خواهد داشت.
وی بیان کرد: همبستگی ملی در رگ و ریشه ایرانیان جای دارد و در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی بارها شاهد این همبستگی و وحدت در مواقع حساس از جمله حوادث طبیعی همچون زلزله، سیل و ... بوده ایم.

,
,

قراباغی در ادامه با تأکید بر اهمیت نقش‌آفرینی مساجد، عنوان کرد: مساجد به عنوان یک مکان مذهبی از صدر اسلام تاکنون همیشه در موقعیت‌های مختلف نقش سازنده‌ای داشته اند و ان‌شاء‌الله در بازسازی مناطق سیل‌زده نیز به‌ زیبایی ایفای نقش خواهند کرد و این بزرگترین سنگر مشارکت مردمی خواهد بود.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: مساجد همواره محلی برای حل مشکلات جامعه بوده و بدون شک نقش‌آفرینی آن در این طرح می‌تواند تاثیر بسزایی در استقبال مردم و مشارکت گسترده آنان داشته باشد.

,
, .,

قراباغی با بیان اینکه طرح  «جهاد همبستگی ملی»  اولین بار است که مطرح شده است و در آینده نیز از این طرح می توان بهره برد؛  اظهارداشت: یکی از برکات عظیم این طرح بوجود آمدن یک سرمایه اجتماعی حاصل از همبستگی و وحدت ملی است که در عمق بخشی داخلی به نظام، رضایت مندی مردم تاثیرگذار خواهد بود.
انتهای پیام/

,
,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه