اخبار داغ

باند 3 نفره با 600 فقره سرقت خودرو در البرز متلاشی شد

باند 3 نفره با 600 فقره سرقت خودرو در البرز متلاشی شد
رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی های ماموران به جرم خود مبنی بر 600 فقره سرقت شامل 150 فقره سرقت خودرو و 450 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سرهنگ محمد نادربیگی در جمع خبرنگاران گفت: درپی افزایش سرقت تجهیزات داخل خودرو در مناطق مختلف استان البرز پیگیری موضوع به صورت ویژه دردستور کار پلیس آگاهی این استان قرارگرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از, تیتریک, تیتریک,
وی افزود: با تحقیقات بیشتر و تمرکز بر روی مناطقی که سرقت در آن ها رخ داده بود محرز شد که عمده این سرقت ها در اطراف بیمارستان ها و مراکز تجاری انجام شده است.
,
 
,
این مقام انتظامی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی 3 نفر از اعضای باند سرقت خودرو و داخل خودرو دستگیر و به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.
,
 
,
سرهنگ نادربیگی روز چهارشنبه تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های ماموران به جرم خود مبنی بر 600 فقره سرقت شامل 150 فقره سرقت خودرو و 450 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.
,
 
,
وی درباره شیوه سرقت ها گفت: اعضای این باند با پرسه زدن در اطراف بیمارستان ها و مراکزخرید، خودروهای پراید را که فاقد تجهیزات ایمنی بود شناسایی کرده و با انتقال خودرو به مکان دیگری اقدام به سرقت تجهیزات داخل خودرو کرده و آن را رها می کردند.
,
 
,
سرهنگ نادربیگی افزود: متهمان اموال سرقتی را به قیمت کمتر از ارزش واقعی به 2 نفر مالخر فروخته که با پیگیری ماموران، آنها نیز شناسایی و دستگیر شدند.
,
 
,
رئیس پلیس آگاهی در خاتمه با بیان این که از مخفیگاه سارقان تعداد زیادی تجهیزات داخل خودرو کشف شد، گفت:  شناسایی مال باختگان در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار دارد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه