اخبار داغ

رییس سازمان بسیج:

بسیج همکار و مددکار دولت است/ دولت متولی اصلی طرح همبستگی ملی

بسیج همکار و مددکار دولت است/ دولت متولی اصلی طرح همبستگی ملی
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسئول اصلی در این موضوع دولت است و بسیج به عنوان همکار و مددکار در این موضوعات وارد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، سردار غلامحسین غیب پرور، رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در جلسه قرارگاه خدمت رسانی به مناطق سیل زده استان لرستان گفت: مرحله اول پاکسازی منازل مردم  به پایان رسیده و برخی مناطق دوبار پاکسازی شده است مراحل جدی تری که پیش رو داریم بازسازی منازل آسیب دیده است که حدود 13 هزار و 600 واحد مسکونی به بازسازی احتیاج دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

وی با اشاره به اینکه احتمال بروز برخی از بیماری ها وجود دارد، گفت: با گرم شدن هوا مشکلات زیست محیطی به وجود می آید که نیازمند توجه است.

,

 

,

سردار غیب پرور عنوان کرد: برای شروع بازسازی منازل  نیازمند اسکان موقت هستیم که از طریق فراهم کردن کانکس و امکانات مورد نیاز برای مردم سیل زده صورت می‌گیرد و می‌توان با شناسایی صنایع بزرگ و جذب کمک های اعتباری و حمایتی در این زمینه خوب پیش رفت و در کنار اسکان موقت خانه‌های  مردم سیل زده ساخته شود.

,

 

, ,

 

,

وی در رابطه با خسارت های وارده به مردم و ضرورت بازسازی منازل اظهارداشت: مسئول اصلی در این موضوع دولت است و بسیج به عنوان همکار و مددکار در این موضوعات وارد می شود.

,

 

,

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید از تمام ظرفیت های استان های معین و مردم بومی استان استفاده شود و هر استانی با توجه به مسئولیت های که برعهده دارد نهایت تلاش خود را در برطرف کردن مشکلات مردم به کار گیرد.

,

 

,

وی  با تاکید بر انجام کار فرهنگی و اجتماعی قوی و عمیق به منظور تشویق مردم برای حضور در خانه‌های خود  و شکل گیری کانون گرم خانواده های سیل زده عنوان کرد: گره گشای اصلی مردم هستند و به عنوان سرمایه های اجتماعی نظام نقش اصلی و اصیل را دارند.

,

 

,

, ,

 

,

سردار غیب پرور در بخش دیگر از سخنان خود به چگونگی اجرای طرح همبستگی ملی اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح  به این مفهوم نیست که دولت وظیفه‌های خود را انجام ندهد بلکه دولت متولی اصلی طرح همبستگی ملی است و نیت ما کمک به دولت است.

,

 

,

 وی گفت:سامانه ای هوشمند برای جذب کمک های مردی ایجاد می شود که در روز های آینده جزئیات بیشتری در این رابطه ارائه می دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه