اخبار داغ

مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی:

در مسیر حمایت از محرومان و مستضعفان باید از عزت و آبرو مایه گذاشت/ جوان مومن انقلابی با سرمایه داری و حقوق های نجومی سنخیتی ندارد

در مسیر حمایت از محرومان و مستضعفان باید از عزت و آبرو مایه گذاشت/ جوان مومن انقلابی با سرمایه داری و حقوق های نجومی سنخیتی ندارد
مسؤول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه گفت: برای حرکت در مسیر امام عصر (عج) باید پیرو نایب بر حقش باشیم تا به پیروزی واقعی برسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل مرآت، اختتامیه مسابقه کتاب‌خوانی شمیم شهادت با حضور جمعی از فرهنگ‌دوستان سمنان در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه‌های استان سمنان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

عظیم ابراهیم پور مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و راوی دفاع مقدس در این آیین با اشاره به نقش جوانان انقلابی در حفاظت و حراست از کشور گفت: با تلاش این جوانان، 40 سال انقلاب از مهلکه‌ها نجات پیدا کرد و به نقطه‌ای رسید که امروز برای خیلی‌ها غیرقابل باور است.

,

ابراهیم‌پور با اشاره به ضرورت الگو گرفتن از جوانان شهیدی همچون کاظم عاملو بیان کرد: جوانانی چون این شهید والامقام نصرت‌هایی بودند که خداوند به انقلاب عطا فرمود و امروز هم انقلاب نیازمند یاران زاهد است.

,

وی به ضرورت تبعیت از فرامین رهبری برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: برای حرکت در مسیر امام زمان (عج) باید پیرو نایب بر حقش باشیم تا به پیروزی واقعی برسیم.

,

مسؤول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با اشاره به ویژگی‌های بارز جوان انقلابی بیان کرد: این ویژگی‌ها توسط نایب ‌امام زمان (عج) تعریف شده و کسانی که حامی مستضعفان و پابرهنگان هستند، مصداق بارز جوان انقلابی و افرادی که طرفدار حقوق‌های نجومی، سرمایه‌داری و رانت و ... هستند، به تعبیری غیرانقلابی محسوب می‌شوند.

,

ابراهیم‌پور حمایت از محرومان و مستضعفان را امری ضروری و وظیفه‌ای شرعی برشمرد و اظهار داشت: همه باید در مسیری حرکت کنیم که عزت و آبرویمان صرف حمایت از محرومان شود.

,

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی "شمیم شهادت" در سمنان معرفی شدند

, برگزیدگان مسابقه کتابخوانی "شمیم شهادت" در سمنان معرفی شدند,

آیین اختتامیه مسابقه کتابخوانی شمیم شهادت با حضور جمعی از مسئولین، خانواده شهدا و اصحاب فرهنگ در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه های عمومی سمنان برگزار شد.

,

در این مسابقه، سه هزار و 364 شرکت‌ کردند که یک هزار و 124 نفر به سؤالات پاسخ صحیح دادند و 94 نفر به قید قرعه از جوایز این مسابقه بهره‌مند شدند.

,

این هدایا شامل یک کمک‌هزینه مکه مکرمه، یک هدیه سفر به سوریه، 14 سفر به مشهد و 40 هدیه یک میلیون ریالی است.

,

اجرای سرود، پخش نماهنگ، سخنرانی و ارائه گزارش این مسابقه و تقدیر از برگزیدگان، از جمله برنامه های اختتامیه مسابقه شمیم شهادت بود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه