اخبار داغ

طی مراسمی صورت گرفت؛

تجلیل از اعضای نمونه هیأت های حل اختلاف مالیاتی لرستان

تجلیل از اعضای نمونه هیأت های حل اختلاف مالیاتی لرستان
طی مراسمی قضات، نمایندگان سازمان امور مالیاتی و اعضای نمونه هیأت های حل اختلاف مالیاتی استان لرستان تجلیل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، امروز طی مراسمی با اهدای لوح تقدیر از مساعی قضات دادگستری استان، ریاست اتاق اصناف شهرستان خرم آباد و نمایندگان اتاق بازرگانی و سازمان امور مالیاتی در هیات های حل اختلاف مالیاتی استان لرستان تجلیل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

در متن لوح تقدیر آمده است:   

,

بی تردید شکوفایی، ارتقاء و پیشرفت کشور عزیز اسلامی مان مرهون زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر کسانی است که با تکیه بر ایمان به خداوند متعال و روحیه جهادی خدمت صادقانه و بی منت به خلق خدا را پیشه خود کرده اند.

,

 

,

  از این که در سایه الطاف الهی سال گذشته را در کسوت نماینده اتاق اصناف بند ۳ ماده ۲۴۴ ق.م.م در راستای خدمت رسانی به مودیان محترم مالیاتی این استان انجام وظیفه نموده اید، از جنابعالی قدردانی نموده و به رسم یادبود این لوح سپاس به حضورتان تقدیم می گردد.

,

 

,

امید است با توفیقات الهی در امر تسریع فرآیند رسیدگی و صدور رای پرونده های مطروحه در هیات های حل اختلاف مالیاتی و تحقق عدالت و تامین حقوق و امنیت مردم و دولت با دقت نظر درکم و کیف امور به نحو احسن همت گماشته، و در پناه رب جلیل پایدار، برقرار و عزت مدار باشید.     

,

 

,

محمدی در پایان همراهی قضات دادگستری استان و نمایندگان اصناف، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن در جهت تســریع در فرایند رسیدگی و صدور رأی و حل و فصل اختلافات مودیان با سازمان مالیاتی، در عین رعایت بیت المال و حق الناس را خواستار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه