اخبار داغ

به همت پیگیری های مفتح مطالبه بانوان تویسرکانی محقق شد

افتتاح استخر بانوان شهرستان تویسرکان با حضور وزیر ورزش و جوانان

افتتاح استخر بانوان شهرستان تویسرکان با حضور وزیر ورزش و جوانان
لحظاتی پیش استخر بانوان تویسرکان در مساحت 4472 مترمربع با زیر بنای ۱۲۰۰مترمربع پس از ۱۱سال رکود به همت مسئولان و پیگیری های مفتح نماینده مردم این شهرستان روز پنج شنبه باحضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع ظهر امروز استخر بانوان شهرستان تویسرکان امروز با حضور وزیر ورزش افتتاح شد.«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار نافع، گفت: مساحت این استخر چهار هزار و 447  متر مربع و زیربنایش یک هزار و 200 مرمربع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،, نافع,


وی با بیان اینکه شروع به ساخت این استخر سال 86 بود و تا سال 96 تنها 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده امروز خواسته بانوان تویسرکانی محقق شد و این استخر به هزینه کرد بیش از 55 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

, ,
,


نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: به دنبال آن بودیم تا استخر به دست وزیر ورزش استخر افتتاح شود تا بتوانیم از حضور او برای تسریع در روند سایر پروژه های عمرانی ورزشی در تویسرکان بهره مند شویم.

, ,
,

امروز همچنین وزیر ورزش و جوانان پس از افتتاح استخر شنای بانوان تویسرکان از طرح های عمرانی در دست اجرای حوزه ورزش این شهرستان شامل خوابگاه ورزشی، سالن باستانی تویسرکان و زمین چمن مصنوعی سرکان بازدید کرد.

,



انتهای پیام/

,
, ,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه