اخبار داغ

هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه برگزار می‌شود

هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه برگزار می‌شود
معاون عقیدتی و سیاسی در دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) ازبرگزاری هفته عقیدتی و سیاسی از هفتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه در سپاه همدان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیل بیگی امروز در گفتگو با نافع،با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در بسیج و سپاه انصارالحسین ع استان همدان اظهار داشت: هفته عقیدتی و سیاسی از هفتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه در سپاه برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 وی افزود: از دوازدهم تا هجدهم اردیبهشت ماه نیز هفته عقیدتی و سیاسی در بسیج برگزار می‌شود.

,

 معاون عقیدتی و سیاسی در دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین ع با بیان اینکه ۱۱ اردیبهشت همایش حکمت مطهر با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر، مسئول اداره امور روحانیون سپاه پاسداران برگزار می گردد عنوان کرد:  در این برنامه از اساتید و مربیان سپاه تجلیل و تقدیر خواهیم کرد.

,

 اسماعیل بیگی گفت:  شهید مطهری، خود سازی،جامعه پردازی و تمدن نوین، ارتقای بینش سیاسی آحاد مردم، مدیریت جهادی و اخلاق در فضای عمومی، امید خوشبینانه به آینده، عدالت و مبارزه با فساد و ترویج سبک زندگی اسلامی از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی است.

,

 وی در پایان افزود: روز ۱۲ اردیبهشت پاسداران با آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و با ائمه جمعه سراسر استان دیدار خواهند کرد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه