اخبار داغ

32 دستگاه موتور سیکلت در بروجرد توقیف شد/کشف بیش از پنج کیلو مواد مخدر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی

32 دستگاه موتور سیکلت در بروجرد توقیف شد/کشف بیش از پنج کیلو مواد مخدر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بروجرد 32 دستگاه موتور سیکلت و 2 دستگاه خودرو در بروجرد توقیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک سرهنگ مهدی پورغلامحسین ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران بروجرد با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی اظهارداشت: با انجام کارهای اطلاعاتی، شناسایی های لازم انجام شد که در این طرح 2 دستگاه خودروی مسروقه پراید و پژو،کشف یک سرقت، دستگیری سارق به عنف، چهار سارق معتاد و توقیف 32 دستگاه موتور سیکلت انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: همچنین بیش از پنج کیلو و 300 گرم مواد مخدر از نوع تریاک، شیشه و هروئین کشف و ضبط و 9 نفر خرده فروش و 9 معتاد دستگیر شدند.

,

 

,

پورغلامحسین تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح 3800 نخ سیگار قاچاق کشف و یک نفر دستگیرشد.

,

 

,

به گفته وی کشف و ضبط 17 سلاح سرد مانند شمشیر، قمه و چاقو و  همچنین مقداری تجهیزات ماهواره و یک دوچرخه سرقتی از دیگر کشفیات اجرای این طرح بود.

,

 

,

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به کاهش 11 درصدی جرائم سرقت در بروجرد افزود: از ابتدای سال جدید تاکنون جرائم سرقت 11 درصد، نزاع های دسته جمعی 88 درصد، تصادفات جرحی 38 درصد کاهش یافته است.

,

 

,

وی بیان کرد: در این مدت 2 باند سرقت خودرو منهدم شدند که 14 دستگاه خودرو از این باندها کشف شد و باند سارقین منزل که 25 فقره سرقت منزل انجام داده بودند کشف و ضبط شد.

,

 

,

پورغلامحسنی تصریح کرد: 2 باند سرقت احشام متلاشی و از آنها 77 راس دام کشف شد و همچنین کشف یک مورد قاچاق گوسفند با 123 راس دام نیز انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه