اخبار داغ

نماینده مردم بروجرد در مجلس؛

سفرهای خارجی نمایندگان مجلس شفاف سازی شود/ برخی نمایندگان موقع سیلاب در حوزه نمایندگی شان حضور نداشتند

سفرهای خارجی نمایندگان مجلس شفاف سازی شود/ برخی نمایندگان موقع سیلاب در حوزه نمایندگی شان حضور نداشتند
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای خارجی نمایندگان مجلس شفاف سازی شود و متاسفانه برخی از نمایندگان بعد از برگشتن از سفر خارج گستاخانه شروع به نقد و تهمت زدن کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  عباس گودرزی در گفت و گو با  سفیر افلاک با اشاره به سفرهای خارجی برخی از نمایندگان مجلس اظهارداشت: رهبری فرمودند سفرهای خارجی باید طبق ضرورت برگزار شود و باید سفرهای خارجی نمایندگان مجلس شفاف سازی شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا در نوروز نمایندگان از سوی مجلس اعزام شدند یا نه افزود: این مسئله را نمیدانم ولی واقعیت این است که در ایام عید ضرورت داشت تا نمایندگان در حوزه انتخابیه درگیر سیل حضور داشته باشند. 

,

 

,

گودرزی تصریح کرد: برخی از نمایندگان معلوم نیست در ایام عید کجا بودند و حتی حاضر نیستند با مردم شفاف باشند اما ما از این گلایه داریم که این نمایندگان در زمان سیل در حوزه انتخابیه خود نبودند و خاک بر دامنشان ننشست اما بعد از برگشت از سفر خارجی مسئولانی را که در وسط میدان بودند متهم به عوام فریبی کردند و تهمت زدند. 

,

 

,

به گفته وی کسانی که خودشان ضعف دارند باید نگران باشند نه این که دست پیش را بگیرند تا پس نیفتند که این کار گستاخی است و در مجلس تاکید کردیم نمایندگانی که سفر خارجی بودند لیستشان مشخص شود. 

,

 

,

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال مبنی بر این که آیا منظور شما نماینده پلدختر بوده است تصریح کرد: منظور ما در این مسئله، کاظمی نماینده پلدختر نیست چرا که آقای کاظمی خود در حوزه انتخابیه حضور داشتند و برای رفع مشکلات مردم سیل زده این منطقه بسیار پیگیر بودند. 

,

 

,

وی بیان کرد: منظور ما کسانی است که در کنار مردم نبودند و بعد از آمدن از سفر خارجه شروع به نقد و تهمت زدن کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه