اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان:

حوادث جاده ای در قوچان کاهش یافت

حوادث جاده ای در قوچان کاهش یافت
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: در طرح نوروزی سال جدید نسبت به مدت مشابه سال قبل، حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی این شهرستان کاهش چشمگیری داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، سعید فکوری، روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در نوروز 98 تعداد عملیات مرکز جمعیت هلال احمر قوچان کاهش چشمگیری داشت و از ابتدا تا انتهای طرح نوروزی تنها 17 مورد عملیات انجام شد که 13 مورد آن جاده ای و چهار مورد نیز مربوط به عملیات برف و کولاک ابتدای فروردین ماه در محور قوچان باجگیران می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دلایل کاهش آمار تصادفات و حوادث جاده ای در نوروز امسال به دلیل کاهش مسافرت ها و تردد به دلیل شرایط جوی بود، ادامه داد: خوشبختانه در این 13 حادثه جاده ای نیز هیچگونه فوتی نداشتیم و فقط 21 نفر مصدوم شدند که 8 مورد بصورت سرپایی درمان و 13 مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شدند.

,

 وی با انتقاد از عدم حضور برخی مسئولین به ویژه نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در برنامه ها و طرح های نوروزی این جمعیت، افزود: در جریان برف و کولاک شدید در فروردین ماه سال جاری در محور قوچان باجگیران، 43 نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر به کارگیری و به 63 خانواده نیز امدادرسانی شد.

,

فکوری با اشاره به برنامه های این مرکز برای توسعه زیرساخت های امداد و نجات یادآور شد: برای احداث پایگاه امداد و نجات روستای آلماجق در محور قوچان مشهد، تملک سه هزار متر زمین انجام شده و طبق وعده مجمع خیرین استان امیدواریم در ده فجر سال جاری شاهد افتتاح این پایگاه امداد و نجات جاده ای و افزایش کمی و کیفی سطح خدمات امدادی به مسافران و زائران حرم رضوی باشیم.

,

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان در پایان گفت: کانکس امداد و نجات روستایی در امامقلی راه اندازی و همچنین پایگاه امداد و نجات کوهستان نیز به زودی در ورودی دره گردشگری شمخال در بخش باجگیران این شهرستان نیز احداث خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه