اخبار داغ

رئیس سازمان شیلات:

سیل امسال 13 هزار میلیارد تومان درحوزه خدمات کشاورزی خسارت وارد کرد

سیل امسال 13 هزار میلیارد تومان درحوزه خدمات کشاورزی خسارت وارد کرد
رئیس سازمان شیلات کشور گفت: در سیل اخیر متاسفانه به الیگودرز به عنوان قطب تولید قزل آلای کشور خسارات سنگینی وارد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک،نبی اله میرزایی خون معاون وزیر و رییس سازمان شیلات کشور امروز در جمع فعالان پرورش ماهی در الیگودرز گفت: مبنای پرداخت خسارات ما گزارشی است که در ستاد مدیریت بحران شهرستان تهیه و تنظیم و گزارش شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: گزارش نسبتا جامع، دقیق و کاملی از خسارات شهرستان در استان به ما ارائه شده است که نشان می دهد ستاد مدیریت بحران شهرستان به صورت دقیق خسارات را بررسی و مستند سازی کرده است.

,

 

,

معاون وزیر کشور بیان کرد: سیل و سایر حوادث غیرمترقبه پیامدهای سنگینی حتی نسبت به پیش بینی های هواشناسی داشته است اما حداقل خسارات جانی نشان از تدبیر به موقع ستاد بحران می باشد و خسارات مالی هم با تدابیر اندیشیده شده قابل جبران است. 

,

 

,

 وی گفت: سیل امسال 13 هزار میلیارد تومان درحوزه خدمات کشاورزی خسارت وارد کرده که متاسفانه به الیگودرز به عنوان قطب تولید قزل آلای کشور خسارات سنگینی وارد شده است.

,

 

,

میرزایی از ابلاغ دستورالعمل پرداخت خسارات از طرف وزیر کشاورزی به استان ها خبر داد و گفت: بسته های حمایتی شامل معلق شدن وام های شیلات به مدت سه سال و پرداخت ما به تفاوت سود توسط دولت، پرداخت بلاعوض مبلغ 8میلیون تومان در مقابل هر تن ماهی سردآبی و 50 میلیون تومان به ازای هر هکتار مزرعه است. 

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: افزایش تولید هرساله ماهی نشان از سودآوری این صنعت است و درخواستی که دارم مزرعه داران هرچه زودتر لایروبی مزارع و تولید را آغاز کنند و ما هم هر آنچه از دستمان بر بیاد همراهی و خواسته های شما را در سطح کشور پیگیری می کنیم.

,

 

,

رییس سازمان شیلات کشور گفت: امیدواریم با تمهیداتی که اندیشه شده تولیدمان هرچه زودتر پا بگیرد و سال 98 سال رونق تولید ماهی سردابی باشد.   

,

 

,

در این نشست همچنین حمید کشکولی فرماندار الیگودرز با تشریح شرایط شهرستان در حوزه پرورش آبزیان گفت: سیلاب و رانش زمین به بیش از 76 مزرعه پرورش ماهی در این شهرستان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه