اخبار داغ

حملات مشترک پهپادی و توپخانه‌‎ای ارتش یمن به مواضع متجاوزان/شلیک ۵ موشک زلزال

حملات مشترک پهپادی و توپخانه‌‎ای ارتش یمن به مواضع متجاوزان/شلیک ۵ موشک زلزال
رسانه‌های یمنی از حملات مشترک پهپادی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به مواضع ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عصر امروز پنجشنبه خودروهای و تجهیزات ارتش سعودی در منطقه "الخوری" در جیزان را هدف حملات مشترک پهپادی و توپخانه‌ای خود قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این عملیات ساعاتی بعد از حمله پهپادی به مقر فرماندهی ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه "البریقه" در شهر اشغالی عدن صورت گرفت.

,

از سوی دیگر یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با 5 فروند موشک زلزال 1 مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در اطراف گذرگاه "علب" در منطقه عسیر را هدف قرار داد.

,

سه شنبه ششم فروردین 98، چهارمین سال جنگ اقتصادی و نظامی رژیم سعودی اماراتی ضد ملت یمن با آماری وحشتناک به پایان رسید و در سایه بی‌تفاوتی جامعه جهانی و حمایت‌های مدعیان دفاع از حقوق بشر از آل سعود وارد پنجمین سال پیاپی خود شد.

,

 بر اساس آماری که مرکز حقوق و توسعه یمن (ORG LCRDYE ) منتشر کرد، با گذشت چهارسال از آغاز تجاوز سعودی اماراتی به یمن بالغ بر 15 هزار و 185 غیرنظامی در نتیجه حملات هوایی جنگنده‌های رژیم آل سعود به شهادت رسیده‌اند که 3527 نفر از آنها کودک و 2277 نفر زن هستند. همچنین در نتیجه این حملات بالغ بر23822 غیرنظامی زخمی شده‌اند که از میان آنها می‌توان به3526 کودک و 2587 زن اشاره کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه