اخبار داغ

بی احتیاطی حادثه آفرید؛

قطع شدن دست صیاد جاسکی در کارخانه یخ

قطع شدن دست صیاد جاسکی در کارخانه یخ
مسئول اورژانس شهرستان جاسک گفت: گیر کردن دست صیاد 38 ساله جاسکی داخل دستگاه پودرکن یخ در کارخانه یخ باعث شد که دست وی قطع شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران افغان زهی، مسئول اورژانس 115 شهرستان جاسک در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به قطع شدن دست یک صیاد جاسکی در کارخانه یخ، اظهار کرد: روز گذشته یک صیاد 38 ساله به نام «طاهر پاخیره» که دست وی در کارخانه یخ جاسک قطع شده بود به اورژانس شهرستان جاسک مراجعه کرده و پرسنل اورژانس اقدامات درمانی لازم را برای مصدوم انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهران افغان زهی، مسئول اورژانس 115 شهرستان جاسک در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به قطع شدن دست یک صیاد جاسکی در کارخانه یخ، اظهار کرد: روز گذشته یک صیاد 38 ساله به نام «طاهر پاخیره» که دست وی در کارخانه یخ جاسک قطع شده بود به اورژانس شهرستان جاسک مراجعه کرده و پرسنل اورژانس اقدامات درمانی لازم را برای مصدوم انجام دادند., هرمز,

مسئول اورژانس 115 شهرستان جاسک در خصوص وضعیت مصدوم، گفت: به دنبال شدت مصدومیت، مصدوم باید سریعا به مرکز درمانی تخصصی منتقل می‌شد، بر همین اساس درخواست بالگرد برای انتقال مصدوم صادر شد.

,

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های به‌ عمل آمده، مصدوم به وسیله بالگرد نیروی دریایی ارتش عازم بیمارستان بندرعباس شد و مصدوم تحت اقدامات پزشکی و مراقبت‌های لازم به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس انتقال داده شد.

,

مسئول اورژانس 115 شهرستان جاسک تصریح کرد: این حادثه متاسفانه صیاد جاسکی که برای خرید پودر یخ به کارخانه یخ رفته بود به علت بی احتیاطی دچار قطع دست راست از ناحیه بازو به طور کامل می‌شود.

,

افغان زهی خاطر نشان کرد: هم اکنون مصدم این حادثه در بخش مراقبت های ویزه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تحت نظر بوده و حال وی مساعد است.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه