اخبار داغ

قلبی که از تپش افتاد اما دوباره تپید/ چهارمین اهداء کننده عضو در بهار ۹۸ به تهران اعزام شد

قلبی که از تپش افتاد اما دوباره تپید/ چهارمین اهداء کننده عضو در بهار ۹۸ به تهران اعزام شد
خدیجه ۲۷ سال پیش با بیماری مادرزادی قلبی چشم به جهان گشود و با وجود پیگیری های زیاد خانواده از درمان عارضه قلبی خود نتیجه ای نگرفت و بالاخره در روز سه شنبه از تپش ایستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،چهارمین اهدا کننده عضو استان اردبیل در ساعت سه و 10  دقیقه بامداد امروز ششم اردیبهشت ۹۸ به تهران اعزام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
خدیجه ۲۷ سال پیش با بیماری مادرزادی قلبی چشم به جهان گشود و با وجود پیگیری های زیاد خانواده از درمان عارضه قلبی خود نتیجه ای نگرفت و بالاخره در روز سه شنبه سوم اردیبهشت ۹۸ از تپش ایستاد. قلب رنجور او دوباره شروع به تپش کرد تا امروز خدیجه بتواند نجات بخش جان انسانهای بیمار و دردمند باشد. 
,
 
,
 خدیجه عبدالله زاده ۲۷ ساله اهل روستای قره حسنلو اردبیل که بدنبال ایست قلبی در سومین روز اردیبهشت ۹۸ و اقدامات احیای قلبی ریوی ناموفق دچار مرگ مغزی شده بود بعد از تایید تیم پزشکی و با رضایت خانواده درد کشیده و فداکارش برای اهدای عضو به تهران اعزام شد تا بتواند با اعضای سالم خود، لذت بازگشت به زندگی را به بیماران نیازمند لیست انتظار هدیه دهد.
,
 
,
وی در وجود چند بیمار دیگر به زندگی ادامه خواهد داد و نام و یادش در ردیف فرشتگان ماندگار اهدای عضو ثبت خواهد شد.
,
 
,
 عبدالله زاده ۲۷ ساله چهارمین مورد مرگ مغزی استان اردبیل است که ساعت ۳/۱۰ صبح ششمین روز اردیبهشت ۹۸ برای اهدای عضو به تهران اعزام شد. 
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه