اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

مسئولان و دانشگاهیان به بررسی و رفع مشکل واحدهای اقتصادی بپردازند/ موضوع برخورد با بدحجابی در اماکن عمومی با جدیت دنبال شود

مسئولان و دانشگاهیان به بررسی و رفع مشکل واحدهای اقتصادی بپردازند/ موضوع برخورد با بدحجابی در اماکن عمومی با جدیت دنبال شود
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مسئولان و دانشگاهیان نسبت به بررسی و رفع مشکل واحدهای تولیدی و اقتصادی اهتمام جدی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه، ضمن تبریک هفته کار و کارگر، بیانات رهبر انقلاب در خصوص جایگاه قشر کارگر را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: کار جهادی در عرصه تولید توسط کارگران موضوعی است که مورد توجه رهبری قرار دارد و این امر جز با تلاش همگانی و فعالیت در عرصه‌های مختلف محقق نمی‌شود.
وی، افزود: بر اساس روایات، تلاش برای کسب روزی حلال همانند جهاد در برابر دشمنان الهی است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: باید در تمام عرصه‌ها همانند ۴۰ سال گذشته با تمسک به احکام الهی در برابر تحریم‌های آمریکا و فشارها ایستادگی کنیم.
وی، ادامه داد: تاکید رهبر انقلاب بر اینکه نفس‌های پایانی دشمن است، با همت عمومی محقق می‌شود.
حجت‌الاسلام قریشی، خطاب به استاندار، مدیران کل حوزه اقتصاد و سایر مسئولان استانی، بیان داشت: با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی با چند کشور مرز مشترک دارد، مسئولان استانی باید برای مقابله با اثرات تحریم‌ها اقدام کنند.
وی، گفت: مدیران باید همت و تلاش داشته باشند و با تلاش و سرعت نسبت به اجرا کردن طرح‌ها اقدام کنند.
نماینده ولی‌فقیه درآذربایجان‌غربی، اضافه کرد: همراهی بخش خصوصی، دانشگاه‌ها و عموم فعالان اقتصادی لازمه موفقیت در عرصه تولید است.
وی، از مسئولان و اساتید دانشگاه‌ها خواست با تشکیل تیم‌های ویژه نسبت به بررسی،حل و رفع مشکل واحدهای تولیدی اقدام کنند.
حجت‌الاسلام قریشی، بااشاره به مشکل مالی برخی واحدهای تولیدی و اقتصادی سطح استان، اذعان داشت: موسسات مالی و بانک‌ها به فکر ارتقای سطح تولید لاشند نه اینکه فقط به سود خود و موسسه فکر کنند. فکری به حال موسسات تولیدی در شرایط تحریم کنند.
وی،همچنین خاطرنشان کرد: مدیران واحدهای اقتصادی باید وارد میدان  جنگ اقتصادی شوند و به همدلی، وحدت و حمایت از اقتصاد ملی توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، گفت: وعده الهی است که در صورت تلاش عمومی برای حل مشکلات قطعا شاهد پیروزی در صحنه‌های مختلف خواهیم بود.
وی، در بخش پایانی سخنان خود،با اشاره به برخی اقدامات حرمت شکنانه بانوان در صحنه‌های عمومی، از مسئولان و خانواده‌ها خواست تا نسبت به حفظ حریم جامعه دقت کافی داشته باشند.
حجت‌الاسلام قریشی، تاکید کرد: محیط خصوصی ارتباطی به عموم ندارد اما اینکه در محیط عمومی و خیابان‌ها شاهد معصیت باشیم باید با این وضعیت برخورد قانونی شود.
وی، ابراز داشت: لازم است تا مسئولان و عموم مردم با دقت به عرصه امر به معروف و نهی از منکر وارد شوند و از رفتار نادرست افراد در صحنه عمومی جامعه جلوگیری کنند.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه