اخبار داغ

امام جمعه تویسرکان:

کارگران باید از امنیت شغلی مناسب برخوردار باشند/چشم به راه کمک غرب ماندن، بیشترین ضرر برجام

کارگران باید از امنیت شغلی مناسب برخوردار باشند/چشم به راه کمک غرب ماندن، بیشترین ضرر برجام
امام جمعه تویسرکان گفت: برجام علاوه براینکه امتیازات از دست رفته وتعهدات یک جانبه برجای گذاشت، زمینه افزایش فشار و تحریم وگستاخی غرب را بیشتر فراهم کرد شده و پنج سال فرصت کشور را سوزانده واز بازار صادرات منطقه دولت را غافل کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، ائمه جمعه استان همدان در خطبه های این هفته با بیان اینکه چشم به راه کمک غرب ماندن، بیشترین ضرر برجام است، عنوان کردند: این تفکر نمی گذارد برتوان وظرفیت داخل تکیه شود، وگرنه در عرصه دفاعی، هسته ای و فناوری های روز دنیا جوانان ما برای کشور چیزی از غرب کم نگذاشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع, ,


امام جمعه تویسرکان:
فشار امور مالیاتی به دوش تولیدگران سنگینی می کند/ چشم به راه کمک غرب ماندن، بیشترین ضرر برجام

,
, امام جمعه تویسرکان:
فشار امور مالیاتی به دوش تولیدگران سنگینی می کند/ چشم به راه کمک غرب ماندن، بیشترین ضرر برجام
,
,


امام جمعه تویسرکان گفت: برجام علاوه براینکه امتیازات از دست رفته وتعهدات یک جانبه برجای گذاشت، زمینه افزایش فشار و تحریم وگستاخی غرب را بیشتر فراهم کرد شده و پنج سال فرصت کشور را سوزانده واز بازار صادرات منطقه دولت را غافل کرده است
به گزارش خبرنگار نافع؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه هی نمز جمعه ششم اردیبهشت ماه در تویسرکان گفت: رهبر اقنلاب کار را همچون بهار که شکوفایی ایجاد میکند می تواند استعدادها و ظرفیت های انسانی را به نمایش گذارد و ویژه تر آن که در روایات و احادیث کار یکی از 10 جزءدارد که ۹جز آن کسب حلال است.
وی در ادامه  یکی از آفت های ایمنی درحمل ونقل را عجله وشتاب در رانندگی دانست و اظهار کرد: البته اعتیاد به استفاده از وسایل نقلیه شخصی آفتی برای سلامتی ونشاط است که زمینه ساز شلوغی وترافیک خسته کننده می شود.
خطیب نماز جمعه تویسرکان همچنین با تأید بر اینکه رونق تولید زاده کار جهادی وهمت علمی مسئولان خواهد بود، افزود: می بایست دولت به طورجدی در رفع موانع سرمایه گذاری و سازمان دادن به امور مالیاتی و اصلاح گام بردارد و در این زمینه شفاف سازی کند چرا که فشار امور مالیاتی به دوش تولیدگران سنگینی می کند.
حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بر برخورد جدی با سوءاستفاده کنندگان برخی خریداران کارخانه ها تأکید داشته و دارند، از این رو کوتاهی در این حوزه از سوی مسئولان خیانت به کشور است.
وی در ادامه با بیان اینکه چشم به راه کمک غرب ماندن، بیشترین ضرر برجام است، عنوان کرد: این تفکر نمی گذارد برتوان وظرفیت داخل تکیه شود، وگرنه در عرصه دفاعی، هسته ای و فناوری های روز دنیا جوانان ما برای کشور چیزی از غرب کم نگذاشته اند.
امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: برجام علاوه براینکه امتیازات از دست رفته وتعهدات یک جانبه برجای گذاشت، زمینه افزایش فشار و تحریم وگستاخی غرب را بیشتر فراهم کرد شده و پنج سال فرصت کشور را سوزانده واز بازار صادرات منطقه دولت را غافل کرده است.
حجت الاسلام موحدی با تأکید بر اینکه باید ازغرب قطع امید کرده و از تحریم برای تولید داخلی در کشور به عنوان یک فرصت استفاده کنیم، گفت: مقام عظمای ولایت اعلام کرده اند که به طور قطع تلاش امریکا به جایی نمی رسد، چرا که وعده خدا در قرآن کریم حق است که آمده "خداحیله کافران را سست می کند وکیدشان راضعیف، ودرصورت ایستادگی مسلمانان، کافران فرار را برقرار ترجیح می دهند.
وی گریزی هم به مسائل روی داده در فرانسه زد و افزود: دربیست وسومین هفته اعتراض در فرانسه معترضان گسترده تر وخشمگین تر به خیابان ها آمدند، هرچند دولت مدعی فرانسه با سلاح های ممنوعه همچن فلش بال مردم را ضرب وشتم می کند، و با این اقدام ها دروغ بودن دموکراسی وحقوق بشر را در این کشور اروپایی به روشنی اثبات کردند.
امام جمعه شهرستان همدان:

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه امروز  پس از دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت :اگر شما همت هدایت و اراده راهیابی به ملکوت خداوند داشته باشید خداوند تقوا را نصیب شما می کند انسان باید اراده حرکت به سمت تقوای الهی را داشته باشد تا  پس از قدم گذاردان در این  راه هدایت ,توفیق های بیشتر   از سوی خداوند متعال کسب کند .

,

حجت الاسلام و المسلمین خاطر نشان کرد  :در سوره بقره آیه 38  خداوند متعال اشاره داشته است "همه شما وارد عالم هبوط می شوید ."خداوند ما را به عالم فرستاده است اما ما را رها نکرده است یکی از وظایف خداوند متعال هدایت گری است هدایت انسان در عالم به سبب اسباب صورت می گیرد .

,

وی ادامه داد:فردی از حضرت علی (ع) پرسید فتنه هایی که در جامعه ایجاد می شود به چه علت است؟ امام علی (ع) فرمود" زمانی که فتنه ای رخ می دهد تشخیص حق و باطل مشکل می شود پس از عبور از فتنه می توان حق را از باطل جدا کرد .سخت ترین فتنه فتنه  بنی امیه است فتنه کور و پیچیده است,  تشخیص حق و باطل در ان بسیار سخت است.شخص پرسید  در زمانی که فتنه ای ایجاد می شود وظیفه مسلمین چیست ؟امیر المومنین (س)پاسخ داد "به اهل بیت پیامبر و عملکرد انها بنگرید از انها سبقت نگیرید اگر بر اهل بیت سبقت بگیرد به بلایامبتلا خواهید شد .

,

شعبانی تاکید داشت :اساس فتنه بنی امیه حذف والیان حق از جامعه است .
فتنه بنی امیه داستان زندگی امروز جامعه ما است شاید ما احساس کنیم که فتنه ها در زمان ما وجود ندارد, به زمان بنی امیه اختصاص دارد.شخص پرسید پایان فتنه در چه زمانی خواهد بود ؟ امام علی(ع)پاسخ داده اند  پایان فتنه در زمان امام عصر (عج ) خواهد بود .پیامبر اکرم در آغاز تاریخ اسلام با ابوسفیان مواجه بود و امام عصر ارواحنا فداه(عج) با سوفیانی مواجه می شود .
وی ابراز داشت :در کشور عربستان 37 نفر از شیعیان اعدام شدند بدون انکه ندایی از داعیان  حقوق بشر ایجاد شود  18 ماه شمشیر بر دوش خواهد گرفت و تمام خونخوران را به سزای اعمالشان خواهد رساند .

,
,
,

نماینده ولی فقیه در استان همدان در خطبه دوم به مناسبت های هفته جاری  اشاره داشت :در اغاز انقلاب توکل ما نسبت خداوند بیشتر بود در واقعه طبس خداوند نیروی دشمن را با شن های طبس زمین گیر کرد اما توکل و اراده ما کمتر شده است .در خصوص روز کار و کارگر ,تولید ثروت در جامعه فضیلت است در تجلیل از کار روایت داریم که دعای شخص بیکار حتی اگر عابد باشد نیز مستجاب نمی شود . کارگر در جامعه ما باید مورد احترام قرار بگیرد اگر تولید مختل شود کارگر و کارفرما همزمان متضرر می شوند پیامبر اکرم (ص)دست دو نفر را بوسیدند دست حضرت زهرا (س) , شخص کارگر بنابراین در جامعه کارگران باید از امنیت شغلی مناسب برخوردار باشند ,در طی سال به معیشت انان توجه شود .صنعت اول استان همدان کشاورزی است اما متاسفانه تفکر پشت میز نشینی   در جوانان ما توسعه پیدا کرده است .یکی از بنیادی ترین مشکلات جامعه بیکاری و شغل است .در طی سالهای متمادی رهبر معظم انقلاب به اقتصاد و تولید ملی توجه روز افزون داشته است

,

امام جمعه نهاوند
استفاده از کالای ایرانی زمینه ساز رونق تولید است

امام جمعه نهاوند گفت: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال باید از کالای ایرانی استفاده شود و فرهنگ استفاده از کالای تولید  داخل ترویج شود.
حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: باید وابستگی را از بین بریم چون اگر وابسته باشیم نمیتوانیم پیشرفت کنیم و این فرموده امام خمینی (ره) است که باید وابسته به خارج نباشیم.
وی افزود: به حمد الله علی رغم اینکه در قبل از انقلاب وابسته بودیم ولی به برکت پیروزی انقلاب اسلامی درخیلی از بخش ها به خودباوری رسیدیم و خودکفا شدیم.
امام جمعه نهاوند در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید اظهار داشت: رونق تولید با برنامه ریزی و کار و تلاش و حمایت از کالای ایرانی محقق می شود و با برنامه ریزی و استفاده از کالای ایرانی می توانیم تولید را رونق ببخشیم.
وی ادامه داد: ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و صرفه جویی کردن و برخورد با پدیده قاچاق در کنار تلاش دستگاه های دولتی می تواند زمینه رونق تولید را ایجاد کند.
مغیثی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید فرهنگ کار و تلاش ترویج شود و رسانه ها و صدا و سیما باید کار و تلاش را در بین نسل جوان ترویج کنند.
وی در بخش دیگی از خطبه ها اظهار داشت: رژیم آل سعود در سکوت مجامع مدعی حقوق بشر چندین نفر را به قتل رساند ولی رسانه ها و غربی ها که مدام از حقوق بشر دم می زنند به خاطر منافعشان حرفی نمی زنند و درمقابل جنایات آل سعود سکوت می کنند.
امام جمعه نهاوند در پایان سخنانش گفت: باید همچنان نسبت به کمک رسانی به سیل زدگان اقدام شود و مردم کمک های خود را به هلال احمر، سپاه و کمیته امداد تحویل دهند.

, امام جمعه نهاوند
استفاده از کالای ایرانی زمینه ساز رونق تولید است
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

حجت الاسلام باقری در نماز جمعه کبودراهنگ:

, حجت الاسلام باقری در نماز جمعه کبودراهنگ:,

کار نماد تلاش و پویایی جامعه است

, کار نماد تلاش و پویایی جامعه است,

 حجت الاسلام نقی باقری در خطبه های نماز عبادی سیاسی امروز شهرستان کبودراهنگ ضمن اشاره به هفته کار و کارگر اظهارکرد:کار  و همت مضاعف در هر پست و جایگاهی باعث پویایی جامعه و نماد تلاش مردم جامعه محسوب می شود.

,

وی در ادامه افزود:هر جامعه ای که در حال رشد و تقویت بوده از تلاش و کار کردن درست و خالصانه مردم جامعه بوده است همه کار ها باید با برنامه ریزی مدون برای تحقق رونق اقتصادی و شعار سال کشور باشد.

,

وی با اشاره به دور جدید تحریم های آمریکا اضافه داشت:همدلی و همزبانی مسئولین و ملت در این شرایط تحریم آب سردی بر پیکره ی تحریم کنندگان خواهد ریخت و ملت و نظام ما از این آزمایش سرفراز بیرون خواهد آمد.

,

خطیب جمعه کبودراهنگ انتخاب سرلشگر سلامی به فرماندهی سپاه را پاسخ قاطعی به اقدامات امریکا دانسته و خاطر نشان کرد:تغییر در رکن این نیروی انقلابی زنگ خطری برای دشمنان ما خواهد بود تا هوشیار باشند که جواب ما قاطع و دندان شکن خواهد بود.

,

 

,

 

,

امام جمعه اسدآباد تأکید کرد

, امام جمعه اسدآباد تأکید کرد,

شوراها در زمینه پرداخت زکات و خمس کار فرهنگی کنند/ در جشن روز معلم و اساتید جایگاه آنان حفظ شود

, شوراها در زمینه پرداخت زکات و خمس کار فرهنگی کنند/ در جشن روز معلم و اساتید جایگاه آنان حفظ شود,

حجت‌الاسلام سیدموسی‌ حسینی‌مجد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با اشاره به سالروز روز شوراها در ۹ اردیبهشت ماه، اظهار کرد: شوراها باید کارهای فرهنگی در زمینه کمک به جمع آوری زکات، خمس، امور فرهنگی مختلف در سطح شهر و روستاها انجام دهند.

,

وی پیروزترین شورای یک روستا شورایی دانست که از فرصت ماه محرم و رمضان برای حضور روحانیت در روستا و مساجد شهر بهره بگیرند و کار فرهنگی کنند.
امام جمعه اسدآباد بااشاره به انتصاب شهر ار جدید این شهر از شوراها خواست با تقوای بیشتر دست در دست شهردار امور شهر را در دست بگیرند.

,
,

وی باشاره به روز کار و کارگر، گفت: کارگران جایگاه رفیعی در کشور دارند و همانا امام ره فرمودند روز کارگر روز همه ملت است و رهبر انقلاب هم در دیدار با کارگران فرمودند که یکی از وظایف مسئولان را ارزش دادن به کار و روشن شدن ارزش آن برای افکار عمومی دانستند.

,

حسینی مجد قدرشناسی از کارگران در حوزه های مخنلف را یک وظیفه دانست و گفت: باید بر دستان کارگران بوسه زد و به آنان افتخار کرد.

,

وی مسئولیت معلمان را سنگین خواند و افزود: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت معلمان و اموزش و پرورش را سنگین دانستند و باید جوانان را انقلابی با معنویت و انگیزه و با اعتماد به نفس تربیت کنند.

,

امام جمعه اسدآباد تأکید کرد: اگر جشن تکریم از اساتید در دانشگاهها برگزار می شود باید همراه با معنویت و دور از موسیقی های مبتذل و دور از هرگونه برنامه ای شأن آنان را پایین آورد،  باشد.

,

وی همچنین انتصاب سردار سلامی به عنوان فرمانده سپاه پاسداران را تبریک گفت.
انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه