اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه آذربایحان غربی مطرح شد؛

مسئولان و دانشگاهیان به بررسی و رفع مشکل واحدهای اقتصادی بپردازند/ موضوع برخورد با بدحجابی در اماکن عمومی با جدیت دنبال شود/سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر جنایات آل سعود تاسف بار است

مسئولان و دانشگاهیان به بررسی و رفع مشکل واحدهای اقتصادی بپردازند/ موضوع برخورد با بدحجابی در اماکن عمومی با جدیت دنبال شود/سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر جنایات آل سعود تاسف بار است
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مسئولان و دانشگاهیان به بررسی و رفع مشکل واحدهای اقتصادی بپردازند/ موضوع برخورد با بدحجابی در اماکن عمومی با جدیت دنبال شود

, مسئولان و دانشگاهیان به بررسی و رفع مشکل واحدهای اقتصادی بپردازند/ موضوع برخورد با بدحجابی در اماکن عمومی با جدیت دنبال شود, مسئولان و دانشگاهیان به بررسی و رفع مشکل واحدهای اقتصادی بپردازند/ موضوع برخورد با بدحجابی در اماکن عمومی با جدیت دنبال شود,

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه، ضمن تبریک هفته کار و کارگر، بیانات رهبر انقلاب در خصوص جایگاه قشر کارگر را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: کار جهادی در عرصه تولید توسط کارگران موضوعی است که مورد توجه رهبری قرار دارد و این امر جز با تلاش همگانی و فعالیت در عرصه‌های مختلف محقق نمی‌شود.

,

وی، افزود: بر اساس روایات، تلاش برای کسب روزی حلال همانند جهاد در برابر دشمنان الهی است.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: باید در تمام عرصه‌ها همانند ۴۰ سال گذشته با تمسک به احکام الهی در برابر تحریم‌های آمریکا و فشارها ایستادگی کنیم.

,

وی، ادامه داد: تاکید رهبر انقلاب بر اینکه نفس‌های پایانی دشمن است، با همت عمومی محقق می‌شود.

,

حجت‌الاسلام قریشی، خطاب به استاندار، مدیران کل حوزه اقتصاد و سایر مسئولان استانی، بیان داشت: با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی با چند کشور مرز مشترک دارد، مسئولان استانی باید برای مقابله با اثرات تحریم‌ها اقدام کنند.

,

وی، گفت: مدیران باید همت و تلاش داشته باشند و با تلاش و سرعت نسبت به اجرا کردن طرح‌ها اقدام کنند.

,

نماینده ولی‌فقیه درآذربایجان‌غربی، اضافه کرد: همراهی بخش خصوصی، دانشگاه‌ها و عموم فعالان اقتصادی لازمه موفقیت در عرصه تولید است.
وی، از مسئولان و اساتید دانشگاه‌ها خواست با تشکیل تیم‌های ویژه نسبت به بررسی،حل و رفع مشکل واحدهای تولیدی اقدام کنند.

,
,

حجت‌الاسلام قریشی، بااشاره به مشکل مالی برخی واحدهای تولیدی و اقتصادی سطح استان، اذعان داشت: موسسات مالی و بانک‌ها به فکر ارتقای سطح تولید لاشند نه اینکه فقط به سود خود و موسسه فکر کنند. فکری به حال موسسات تولیدی در شرایط تحریم کنند.

,

وی،همچنین خاطرنشان کرد: مدیران واحدهای اقتصادی باید وارد میدان جنگ اقتصادی شوند و به همدلی، وحدت و حمایت از اقتصاد ملی توجه کنند.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، گفت: وعده الهی است که در صورت تلاش عمومی برای حل مشکلات قطعا شاهد پیروزی در صحنه‌های مختلف خواهیم بود.

,

وی، در بخش پایانی سخنان خود، با اشاره به برخی اقدامات حرمت شکنانه بانوان در صحنه‌های عمومی، از مسئولان و خانواده‌ها خواست تا نسبت به حفظ حریم جامعه دقت کافی داشته باشند.

,

حجت‌الاسلام قریشی، تاکید کرد: محیط خصوصی ارتباطی به عموم ندارد اما اینکه در محیط عمومی و خیابان‌ها شاهد معصیت باشیم باید با این وضعیت برخورد قانونی شود.

,

وی، ابراز داشت: لازم است تا مسئولان و عموم مردم با دقت به عرصه امر به معروف و نهی از منکر وارد شوند و از رفتار نادرست افراد در صحنه عمومی جامعه جلوگیری کنند.

,

باید تمام سرمایه ها به سمت رونق تولید و ایجاد اشتغال هدایت شوند/ مقاومت در برابر دشمنان، اتحاد و ولایتمداری راه حل برون رفت از مشکلات است/ سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر جنایات آل سعود تاسف بار است

, باید تمام سرمایه ها به سمت رونق تولید و ایجاد اشتغال هدایت شوند/ مقاومت در برابر دشمنان، اتحاد و ولایتمداری راه حل برون رفت از مشکلات است/ سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر جنایات آل سعود تاسف بار است, باید تمام سرمایه ها به سمت رونق تولید و ایجاد اشتغال هدایت شوند/ مقاومت در برابر دشمنان، اتحاد و ولایتمداری راه حل برون رفت از مشکلات است/ سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر جنایات آل سعود تاسف بار است,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه تحریم ها را باید به فرصت تبدیل کرد، اظهار کرد: تحریم ها یکی از مهم ترین حربه های دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی بوده است ولی بنا به اقرار خود تحریم کنندگان، نه تنها تحریم ها نتوانسته آسیب جدی به نظام وارد کند بلکه عمده پیشرفت های امروز در جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف در دوران تحریم بوده است.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به تاریخچه تحریم ها در ایران، افزود: تحریم ها در طول تاریخ همواره از سوی دول مختلف علیه ایران اعمال شده است که از آن نمونه می توان به تحریم بریتانیا علیه ایران به منظور واکنش در برابر انتخاب مصدق به وزارت، تحریم آمریکا علیه ایران در واکنش به تصرف سفارت آمریکا در تهران و… اشاره کرد.

,

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب، تحریم های علمی، نظامی،هسته ای، تجاری، اقتصادی، ضبط آثار باستانی و… علیه جمهوری اسلامی صورت گرفته است، گفت: هر یک از تحریم ها می توانست کشوری را از پای درآورد ولی جمهوری اسلامی، تحریم ها را به فرصت تبدیل کرد و در مدت کوتاهی توانست، فاصله خود را با کشورهای پیشرفته دنیا کاهش دهد.

,

حسن زاده تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی، توانستیم پیشرفت کنیم و توسعه یابیم و به طور مثال در زمینه ضد زره جزو ۱۰ کشور سطح اول دنیا و در زمینه غنی سازی اورانیوم نیز جزو ۱۰ کشور نخست دنیا قرار بگیریم.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی با ملت ایران دشمنی دارند، اظهار کرد: آمریکا و استکبار جهانی همیشه نفع خود را در نظر می گیرند و هر جا به ضررشان باشد؛ دست به تحریم می زنند و افراد برای آنها فرقی ندارند.

,

وی با تاکید بر اینکه باید در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کرد، افزود: ایستادگی، اتحاد و همدلی و ولایت مداری راهکار برون رفت از مشکلات به ویژه مقابله با تحریم ها و بی اثر کردن آنها است.

,

حسن زاده با اشاره به وضعیت اشتغال و بیکاری جوانان، گفت: مردم از وضعیت اشتغال گله مند هستند و باید مسئولان به آن توجه داشته باشند.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید تمام سرمایه ها به سمت رونق تولید  و ایجاد اشتغال هدایت شوند، تصریح کرد: باید نظارت ها دقیق و جدی گرفته شوند تا وام های اشتغال زایی در محل خود هزینه شوند.

,

وی هم چنین با اشاره به جنایت آل سعود در اعدام ۳۷ تن از شهروندان عربستانی، افزود: مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر کجا هستند که این همه ظلم و ستم و جنایات آل سعود را می بینند ولی دم بر نمی آورند.

,

امام جمعه میاندوآب هم چنین به هفته کار وکارگر اشاره کرد و گفت: کارگران،  کم توقع ترین و مظلوم ترین و زحمت کش ترین هستند که شبانه روز تلاش می کنند.

,

کارگران در پیشرفـت و توسعه اقتصادی جوامع بشری نقش اساسی دارند

, کارگران در پیشرفـت و توسعه اقتصادی جوامع بشری نقش اساسی دارند, کارگران در پیشرفـت و توسعه اقتصادی جوامع بشری نقش اساسی دارند,

حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی شکوری امروز در آیین نماز جمعه خوی با اشاره به اینکه تنها راه زندگی سلامت‌محور عمل به تعالیم اسلامی است اظهار کرد: اگر کسی خواهان زندگی سلامت‌محور باشد باید به تعالیم دین مقدس به طور کامل پایبند باشد.

,

وی تصریح کرد: امام باقر(ع) فرمود هیچ دانشی چون جستن دانش سلامت نیست و در این رابطه،فقها با استناد به قاعده لاضرر فتوا می‌دهند که هر چیزی که بر جسم انسان ضرر دارد، حرام است.

,

امام جمعه خوی در ادامه با اشاره به 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر گفت: کارگران در پیشرفـت و توسعه اقتصادی جوامع بشری نقش اساسی داشته و همچنین برای حفظ و حراست از عزت نفس خود، با دسترنـج خـویش خانواده را مدیریت و سرپرستی می‌کنند و سربار دیگران نمی‌شوند.

,

وی بیان کرد: رسول‌خدا (ص) فرمود هر کس از دسترنج خویش خـورد در روز قیامت در شمار پیامبران خواهد بود و پاداش پیامبران را دریافت خواهد کرد.

,

شکوری در ادامه با اشاره به شهادت مرتضی مطهری و تبریک روز معلم اظهار کرد: نباید از کتب شهید مطهری غفلت کرد چون کتاب‌های این شهید بزرگوار دارای ویژگی‌هایی همچون آسان‌نویسی مطالب دشوار، حل مشکلات و پاسخگویی به سوالات، بررسی مسائل ضروری، مفید بودن و سودمندی، پاسخ به انتقادها، رعایت بی‌طرفی در تحقیق و معرفی بدعت‌ها و تحریف‌ها بوده است.

,

خرید و حمایت از کالای ایرانی و تحرک کاری زمینه ساز عزت ملی است/ اعدام و سرکوب شیعیان توسط دولت عربستان را شدیدا محکوم می کنیم

, خرید و حمایت از کالای ایرانی و تحرک کاری زمینه ساز عزت ملی است/ اعدام و سرکوب شیعیان توسط دولت عربستان را شدیدا محکوم می کنیم, خرید و حمایت از کالای ایرانی و تحرک کاری زمینه ساز عزت ملی است/ اعدام و سرکوب شیعیان توسط دولت عربستان را شدیدا محکوم می کنیم,

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به فضیلت های ماه شعبان گفت: ماه شعبان از بهترین ماه های خداوند است و ماه آمادگی برای ورود به رمضان است.

,

وی با اشاره به جایگاه مسجد تصریح کرد: مسجد پایگاه دینی مسلمانان بوده و انتظار کشیدن در مسجد نوعی عبادت است.

,

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران و کارگران اظهار کرد: زمانی می توانیم به رونق اقتصادی برسیم که اقتصاد مقاومتی عملی شود.

,

امام جمعه پلدشت افزود: خرید و حمایت از کالای ایرانی و تحرک کاری زمینه ساز عزت ملی است.

,

طالبی با تاکید بر اینکه تحریم ها باعث می شود به توان داخلی پی ببریم، گفت: تلاش آمریکا برای جلوگیری از فروش نفت ایران به نتیجه نمی رسد و جمهوری اسلامی ایران به هر میزان که بخواهد نفت صادر می کند و ذره ای در صادرات آن خلل ایجاد نمی شود.

,

وی تصریح کرد: روش های بخت آزمایی و ثروت های باد آورده نباید در بین مردم تروج پیدا کند و دستگاه های متولی به این قضیه توجه ویژه کنند.

,

وی با اشاره به سیل در برخی استان ها اظهار کرد: سیل منجر به ایجاد فرصتی برای اقشار مختلف مردم شد تا با تلاش و کمک رسانی خود موجب عصبانیت دشمنان شوند.

,

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: مردم به دنیا نشان دادند که با وحدت و همدلی خود می توانند مشکلات را حل کنند.

,

طالبی با اشاره به سفر عمران خان به کشورمان گفت: در این دیدار راه های مقابله با تروریست در مرز های مشترک و مسائل اقتصادی بررسی و تبادل نظر شد.

,

وی با اشاره به تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت تصریح کرد: از زحمات سرهنگ پاسدار داوری تشکر می شود که قدم های مثبتی در زمینه فرهنگی برداشتند و به سرهنگ پاسدار یوسفی به جهت قبول این مسئولیت خیر مقدم عرض می کنیم.

,

وی با اشاره به اعدام و سرکوب شیعیان توسط دولت عربستان اظهار کرد: دولت عربستان در اقدام ضد بشری 37 نفر را به بدترین شکل اعدام کرد که اکثر این افراد مروجان دینی بودند.

,

امام جمعه پلدشت افزود: ما این اقدام را شدیدا محکوم کرده و از مجامع بین المللی خواستار مقابله با این اقدام هستیم.

,

طالبی گفت: تاریخ آمریکا سراسر جنگ و خون ریزی است و اگر امروزه در جایی از دنیا شاهد جنگ هستیم نشات گرفته از استکبار است.

,

وی تصریح کرد: آمریکا بداند که تنگه هرمز یکی از مکان های استراتژیک برای مقابله با اقدامات خصمانه استکبار است چرا که اکثر صادارات نفت دنیا از این نقطه صورت می گیرد.

,

وی با اشاره به 9 اردیبهشت سالروز شوراها اظهار کرد: امروزه شهر به زیر ساخت های اصلی نیاز دارد و باید توجه جدی به آن شود.

,

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: 11

,

اردیبهشت روز کار و کارگر است و برای تحقق شعار سال باید کار و کارگر را تقویت کرد.

,

امام جمعه پلدشت با اشاره به 12 اردیبهشت روز معلم افزود: باید به مقام معلم ارج نهیم و بدانیم که اگر به این جایگاه توجه ویژه نشوذ با مشکلات بزرگی روبرو می شویم.

,

برای ایستادگی در مقابل دشمن متجاوز راهی جز مقاومت وجود ندارد

, برای ایستادگی در مقابل دشمن متجاوز راهی جز مقاومت وجود ندارد, برای ایستادگی در مقابل دشمن متجاوز راهی جز مقاومت وجود ندارد,

ماموستا مصطفی محمودی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پیرانشهر با تبریک هفته کار و کارگر و نیز با محکوم کردن اقدام ترامپ در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: بی‌شک این اقدام احمقانه ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، تاثیری در جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران ندارد.

,

وی تصریح کرد: بی‌شک این اقدام سبب اراده بیشتر سپاه برای رسیدن به هدف می‌شود و در این راستا، برای ایستادگی در مقابل دشمن متجاوز راهی جز مقاومت وجود ندارد.

,

امام جمعه پیرانشهر گفت: مذاکره و دیپلماسی با آمریکا نیز زمانی امکان‌پذیر است که ایالات متحده از اقدامات غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران عذرخواهی کند و احترام متقابل وجود داشته و تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان برداشته شود.

,

وی اظهار کرد: بی‌شک دولت و ملت ایران دشمنی برخی کشورهای عربی مثل عربستان، امارات و قطر در این شرایط را فراموش نمی‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه